Foto: Reuters/Scanpix

Jaunākā "Apple" produkta – viedpulksteņa "Apple Watch" – pārdošanas rādītāji kopš tā tirdzniecības uzsākšanas 2015. gadā kritušies par 55%, ziņo "CNN Money".

Debitējot tirdzniecībā, pirmajā ceturksnī tika pārdoti 3,6 miljoni viedpulksteņu, taču pēdējā ceturkšņa aktuāli dati liecina par 1,6 miljoniem pārdotu vienību.

Pārdošanas rādītāji kritušies, neskatoties uz ievērojamo pulksteņa cenas samazinājumu.

Slavenā kompānija sola jau šī gada rudenī lietotājiem piedāvāt jaunu pulksteņa operētājsistēmu "watchOS 3", kas ievērojami uzlabošot ierīces darbību.

Līdz šim klienti visvairāk sūdzējušies par pulksteņa lielo cenu, zemo baterijas izturību un mazo praktisko pielietojamību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!