Sietlā radītais kafijas zīmols kafejnīcu Ķīnā atvēra otrdien, piesaistot lielu apmeklētāju un starptautiskās preses uzmanību.

Atklāšanas ceremonijā kompānijas vadības pārstāvis Hovards Šulcs uzsvēra, ka jaunais veikals ļaus mijiedarboties ASV uzņēmuma 46 gadu vēsturei un Ķīnas bagātīgajai un krāšņajai kultūrai.

Kafejnīcā ierīkota milzīga kafijas pupiņu grauzdētava, kas, kā uzskata ASV kompānijas pārstāvji, varētu piesaistīt jaunus klientus.

Tāpat veikalā tiks pārdoti Ķīnas patērētājiem pielāgoti produkti, piemēram, dažādas zāļu tējas.

Ķīna šobrīd ir "Starbucks" veiksmīgākas noieta tirgus. Kā izpētījis "CNN Money", Ķīnā vidēji ik pa 15 stundām tiek atklāta jauna uzņēmuma kafejnīca.

2017. fiskālajā gadā kompānija apgrozījusi 22,4 miljardus ASV dolāru, bet peļņa bija 4,1 miljards ASV dolāru, kas ir par 0,9% mazāks radītājs, salīdzinot ar 2016. gadu.