Foto: AP/Scanpix

Viens no slavenākajiem Dānijas uzņēmumiem LEGO atsaucies Lielbritānijā izvērstai cilvēktiesību kampaņai, kas aicina kompānijas nepirkt reklāmas vietu medijos, kas savu biznesu balsta sabiedrības sašķeltībā un naida runā.

LEGO ir pirmais no globāli labi zināmajiem uzņēmumiem, kas pilnībā atsaucies uz kampaņas "Stop Funding Hate" aicinājumu uzņēmējus pārtraukt pirkt reklāmas laukumu laikrakstos "The Sun", "The Daily Mail" un "Daily Express".

Kampaņas pārstāvji norāda, ka minētie mediji savu biznesu veido, radot neuzticību ārzemniekiem, kā arī "pie visām valsts nedienām vienmēr vainojot imigrantus".

Dāņu kompānija kampaņas tviterkontam paziņojusi, ka pārtauc sadarbību ar "The Daily Mail". "Mēs esam pārtraukuši līgumu ar "Daily Mail" un nākotnē ar to neplānojam sadarbību reklāmas jautājumos," norāda uzņēmums.

Kampaņas veidotāji apsveikuši kompāniju ar pieņemto lēmumu. Tāpat "Stop The Hate" aicinājis vairākus citus pazīstamus zīmolus pārtraukt sadarbību ar laikrakstiem, kas vēršas pret imigrantiem Lielbritānijā.

Mazumtirdzniecības milži "John Lewis" un "Waitrose" gan atbildējuši, ka pagaidām sadarbību pārtraukt negrasās, jo tie nepieņemot redakcionāla rakstura spriedumus attiecībā pret laikrakstu darbu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!