Foto: Shutterstock
Jaunpils novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC) sniegts tīkla 150 000. pakalpojums. Tā bijusi konsultācija par Valsts ieņēmuma dienesta sniegtajiem e-pakalpojumiem portālā "Latvija.lv" – gada ienākumu deklarācijas iesniegšana.

Populārākais iemesls, kādēļ iedzīvotāji apmeklē VPVKAC vai zvana uz to informatīvajiem tālruņiem, ir Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) sniegtie e-pakalpojumi. Līdz šī gada 25.maijam reģistrētas 3801 klātienes konsultācijas un 3999 konsultācijas pa tālruni. No visiem VSAA sniegtajiem pakalpojumiem vispopulārākie ir pieteikumi slimības pabalstam (53 474 pieteikumi).

Kopš 2016. gada, kas uzskatāms par laiku, kad projekts pilnvērtīgi uzsāka savu darbību, dienā vidēji sniegto pakalpojumu skaits ir audzis par nedaudz vairāk nekā 60%, sasniedzot vidēji 274 pakalpojumus un konsultācijas dienā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!