Populārākais iemesls, kādēļ iedzīvotāji apmeklē VPVKAC vai zvana uz to informatīvajiem tālruņiem, ir Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) sniegtie e-pakalpojumi. Līdz šī gada 25.maijam reģistrētas 3801 klātienes konsultācijas un 3999 konsultācijas pa tālruni. No visiem VSAA sniegtajiem pakalpojumiem vispopulārākie ir pieteikumi slimības pabalstam (53 474 pieteikumi).
Kopš 2016. gada, kas uzskatāms par laiku, kad projekts pilnvērtīgi uzsāka savu darbību, dienā vidēji sniegto pakalpojumu skaits ir audzis par nedaudz vairāk nekā 60%, sasniedzot vidēji 274 pakalpojumus un konsultācijas dienā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit