Kompānija, kas sākot no 2014. gada investīcijās piesaistījusi ap 120 miljoniem ASV dolāru, tostarp no tādām tehnoloģiju nozarē labi zināmām kompānijām kā "Kleiner Perkins Caufield & Byers" un "Alphabet Inc", pēdējo dienu laikā nokļuvusi teju visos lielākajos ASV tehnoloģiju jaunumu portālos.

"Juicero" savu sulas spiedi, kas aprīkota ar bezvada internetu un dažādām papildinošām funkcijām, sāka tirgot pērn. Ierīce ir visai specifiska, proti, tā paredzēta lietošanai kopā tikai ar kompānijas piegādātām sagrieztu augļu paciņām, kuras jāievieto sulas spiedē. Paciņas iespējams pasūtīt tikai tad, ja iegādāta ierīce. Tā gan ir ļoti dārga, vērtē "Forbes". Pērn tās cena bija aptuveni 700 ASV dolāru, bet pašreiz 400 dolāru.

Ažiotāža sākusies pēc "Bloomberg" publikācijas un izveidotā video, kura vēstījums nav glaimojošs "Juicero" pārstāvjiem – medijs ironizē, ka kompānija tik pat labi varēja nemaz necensties tirgot dārgās ierīces, jo, kā izrādās, sagriezto augļu paciņas iespējams visai vienkārši saspiest ar rokām un sulu iegūt tādā veidā, neizmantojot dārgo ierīci. Video ar "Bloomberg" žurnālistu eksperimentu iespējams apskatīt šeit.

Kompānija publiski savu produktu uzreiz aizstāvēja, sakot, ka ne visi vēlas sula spiest ar rokām, tomēr pēc medija publikācijas un soctīklos saceltās vētras nu piedāvā atgriezt naudu jebkuram sulas spiedes īpašniekiem.