Foto: Reuters/Scanpix

Līdz šim vieni no reālākajiem sociālā tīkla "Twitter" pircēji "Google" un "Disney" tomēr nolēmuši to neiegādāties. Tāpat, visticamāk, to nepirks arī "Apple", kas iepriekš minēts kā viens no potenciālajiem tvitera jaunajiem saimniekiem, liecina medija "Recode" informācija.

Tāpat, kā liecina medija informācija, kompānija plāno atrast jaunus pircējus vēl līdz šī mēneša beigām. Tviteris cer par kompānijas pārdošanu saņemt aptuveni 30 miljardus ASV dolāru, kas krietni ierobežo iespējamo pircēju sarakstu, īpaši, ņemot vērā, ka uzņēmums ilgstoši nav spējis pierādīt savu rentabilitāti.

Saistībā ar grūtībām atrast potenciālo pircēju otrdien kompānijas akcijas cena nokritās par 13%, bet kopš pagājušās ceturtdienas cena kritusi par 31%. Šobrīd tā ir 17,17 ASV dolāri par akciju. Kā norāda "Bloomberg" analītiķi, akciju cenu kritums ietekmējis aptuveni piecus miljardus no kompānijas tirgus kapitalizācijas.

Viens no pircējiem, kas aizvien cer kļūt par 2006. gadā radītā sociālā tīkla jauno īpašnieku, ir ASV mākoņdatošanas kompānija "Salesforce.com", taču, kā liecina '"Recode" informācija, uzņēmums nav gatavs maksāt 30 miljardus ASV dolāru, tāpēc šobrīd cenšas vienoties par zemāku cenu.

Vēstīts, ka tviteris, kas vēl ne reizi savā pastāvēšanas vēsturē nav guvis peļņu, saskāries ar grūtībām palielināt aktīvo lietotāju skaitu, atpaliekot no tādiem sociālo tīklu konkurentiem kā "Instagram" un feisbuks.

Aptuveni 85% no kompānijas apgrozījuma veido platformā izvietotās reklāmas. Lai gan kompānijas apgrozījuma rādītāji auguši – no 28,3 miljoniem ASV dolāru 2010. gadā līdz 2,22 miljardiem 2015. gadā, kompānija tā arī nav spējusi uzrādīt peļņas rādītājus, bet pēdējo desmit gadu laikā kompānijas zaudējumi tiek lēsti aptuveni divu miljardu ASV dolāru apmērā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!