Foto: AFP/Scanpix

Mikroblogošanas vietne "Twitter" apsver maksas pakalpojuma ieviešanu. Kompānija pagaidām neprecizē, kas tieši būtu pieejams jaunajā pakalpojumā, taču atklāj, ka tas tiktu veidots uz uzlabota "Tweetdeck" rīka bāzes.

Jaunais premium rīks, kā paziņojumā skaidro kompānija, paredzēts viedokļu līderiem, žurnālistiem, mārketinga un soctīklu speciālistiem, kuriem būtu būtisks paplašināts "Twitter" iespēju klāsts, piemēram, datu analīze par populārākajām tīkla aktivitātēm, kā arī vairāk dažādu iespēju plānoto ierakstu publiskošanai.

Kompānija pagaidām nav publiskojusi to, cik šāds pakalpojums varētu maksāt. Ziņots, ka kompānija jau ilgstoši nav spējusi atrast risinājumus, kā gūt peļņu. Savā pastāvēšanas vēsturē tā vēl ne reizi nav guvusi peļņu.

Pērnā gada pēdējā ceturksnī zaudējumi pieauguši līdz 167 miljoniem dolāru, salīdzinot ar 90 miljoniem dolāru, kas tika zaudēti attiecīgajā laika periodā pirms gada.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!