Foto: LETA

Ceļā no Daugavpils uz Rīgu piektdienas rītā sabojājies viens no pasažieru pārvadātāja pa dzelzceļu "Pasažieru vilciens" modernizētajiem dīzeļvilcieniem, pastāstīja uzņēmuma pārstāvis Egons Ālers.

Viņš norādīja, ka attiecīgais vilciens apstājies un pasažieri tika pārsēdināti citā vilcienā, tālāk nogādājot tos galamērķos.

Ālērs nemācēja teikt, kas tieši noticis modernizētajam dīzeļvilcienam, taču ceļu tālāk uz Rīgu tas jau veica paša spēkiem un galvaspilsētā tiks noskaidrots, kāds bojājums vilcienam radies.

Vienlaikus "Pasažieru vilciena" pārstāvis atgādināja, ka modernizētajiem dīzeļvilcienam spēkā ir piegādātāja garantija.

Maršrutā no Rīgas uz Daugavpili piektdienas vakarā tiks nozīmēts cits modernizētais dīzeļvilciens.

Jau vēstīts, ka valdība 28. jūnijā nolēma vēlreiz pagarināt realizācijas termiņu "Pasažieru vilciena" dīzeļvilcienu modernizācijas projektam līdz 2016. gada 20. septembrim, jo iepriekš spēkā esošajā projekta īstenošanas beigu termiņā - 2016. gada 30. jūnijs - nebija iespējams nodot ekspluatācijā divas no sešām vilcienu vagonu grupām.

2014. gada beigās starp "Pasažieru vilcienu" un pilnsabiedrību "DMU Vilcieni", kurā ietilpst uzņēmumi "Rīgas vagonbūves rūpnīca", "Daugavpils lokomotīvju remonta rūpnīca" un "VRC Zasulauks", tika noslēgts līgums par DR1A sērijas dīzeļvilcienu vagonu modernizāciju. Vagonu modernizācijas iepirkuma līguma summa ir 21 979 348 eiro, tajā skaitā attiecināmās vagonu modernizācijas izmaksas 20 581 138 eiro.

"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001. gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no valstij piederošās Latvijas dzelzceļa kompānijas "Latvijas Dzelzceļš" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" 100% bija "Latvijas Dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008. gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!