Viņš skaidroja, ka līdz šim dzelzceļš ir bijis monopolists, kurš laika gaitā ir ieguvis lielu tirgus daļu un nereti rīkojies savās interesēs. Tagad attīstoties citi transporta veidi, kas varēs konkurēt ar dzelzceļu. Ātrums un ērtības ir tās priekšrocības, kas kļūs būtiskākas. Svarīgi esot sasniegt vairāk ar mazākiem resursiem.
Freijs gan atzina, ka dzelzceļam joprojām ir sava priekšrocība - salīdzinoši lēti pārvadāt ļoti apjomīgus pārvadājumu apjomus.
Kā ziņots, šonedēļ notika LDz konference "Globālās transporta kustības vīzija 2050", kurā starptautiski eksperti analizēja transporta nākotni.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit