Foto: LETA
Vairāki Latvijas pakalpojumu sniedzēji, tirdzniecības vietas un ēdināšanas iestādes, kā arī līdzšinējie starptautiskie "BalticMiles" partneri pārgājuši uz jaunu lojalitātes programmu "Pins", ko sadarbībā ar esošām lojalitātes programmām un partneriem piedāvā "BalticMiles", biznesa portāls "Nozare.lv" noskaidroja programmas prezentācijā "Kino Citadele".

Starptautiskā lojalitātes programma "Pins", kuras pirmā prezentācija pasaulē vakar notika Rīgā, kinoteātra "Kino Citadele" telpās, apvieno 700 partnerus pasaulē, atļaujot patērētājam gan krāt, gan tērēt sakrātos punktus pie šiem partneriem. Projekts uzsākts Latvijā, Igaunijā, Lietuvā un Krievijā.

SIA "Coalition Rewards" (iepriekš SIA "BalticMiles") īstenotā jaunā lojalitātes programma "Pins" aizstās līdzšinējo "BalticMiles" lojalitātes programmu. Esošie "BalticMiles MasterCard" lietotāji saņems jaunā dizaina "Pins" kredītkarti, kad beigsies esošās kredītkartes termiņš.

Lojalitātes kartes "Pins" galvenā doma ir tā, ka patērētājs, reģistrējoties kartes mājaslapā, saņem karti un pelna pinus (tā tiek dēvēti uzkrātie punkti), norēķinoties par pakalpojumiem vai pirkumiem pie lojalitātes kartes partneriem Eiropā vai pasaulē, tos atpazīstot pēc "Pins" logotipa.

"Vairāku partneru vidū tiks izmantota viena lojalitātes valūta ar nosaukumu "Pins". Programmas galvenais mērķis sākotnēji ir Eiropas kontinents, vēlāk paziņojot par darbības izvēršanas plāniem citos pasaules reģionos. Sākotnēji projekts tiks īstenots Latvijā, Igaunijā, Lietuvā un Krievijā," atklāj programmas īstenotājs, "Coalition Rewards" izpilddirektors Gabi Kols.

Turpmāko mēnešu laikā tiks paziņoti jauni tirgi un programmas, kas iesaistīsies projektā. Kā norāda Kols, datubāzē, kurā apvienoti dalībnieki no vairākām programmām, projekta uzsākšanas brīdī ir vairāk nekā 2 miljoni dalībnieku, bet līdz 2015.gada beigām plānots sasniegt 5 miljonu dalībnieku skaitu.

"Pins" programmu izveidoja "Coalition Rewards" sadarbībā ar starptautiskās lojalitātes tehnoloģiju uzņēmumiem - Šveices "LoyLogic" un Varšavas biržā kotēto "Comarch", savukārt pašu zīmolu attīstīja Amsterdamas dizaina aģentūra "Lava".

Programmu īstenos "Coalition Rewards", kas ir ieguvis vairākas godalgas lojalitātes programmu mārketingā. Tā galvenais birojs atrodas Rīgā, biznesa portālu "Nozare.lv" informē "Nords Porter Novelli" klientu projektu direktore Aija Liepiņa.

Latviju šajā programmā pārstāv "BalticMiles", SIA "A Aptiekas", SIA "Forum Cinemas", SIA "Jānis Roze", vīna bārs "Garage", restorāns "Vairāk Saules", AS "Dzintars", Dr. Solomatina acu rehabilitācijas un redzes korekcijas centrs u.c.

"Pins" programmas priekšrocības un visi iepriekš uzkrātie punkti tiks konvertēti uz jauno valūtu - "Pins", un tās dalībnieki nopelnītos "Pins" var izmantot bezmaksas lidojumiem, kinoteātra un autobusu biļetēm, SPA procedūrām, autostāvvietām, vietējo uzņēmumu dāvanu kartēm vai pirkumiem internetā.

"Uzskatu, ka tas uzņēmumam ir ļoti liels ieguldījums - pievienoties šai lojalitātes programmai, jo, piemēram, mūsu klīnikā no šodienas būs akcija, ka, veicot lāzerkorekciju acīm, pretī izsniegsim "airBaltic" avio biļetes uz jebkuru Eiropas valsts galvaspilsētu turp un atpakaļ," "Nozare.lv" stāsta Dr. Solomatina acu rehabilitācijas un redzes korekcijas centra direktora asistents Maksims Solomatins.

Viņš arī atklāj, ka līdz šim klīnikā varēja tikai uzkrāt punktus šajā kartē, bet no šodienas tos arī varēs tērēt kādai no redzes korekcijas procedūrām.


Arī pārējie preses konferencē sastaptie lojalitātes programmas "Pins" dalībnieki apstiprina, ka vienota karte, kura paredz to, ka patērētājam ir iespēja gan krāt punktus, gan tērēt vienuviet, ir labs atrisinājums līdzšinējai lojalitātes karšu sistēmai, kad cilvēks varēja ar sakrātajiem punktiem iepirkties tikai atsevišķos interneta veikalos, iegādājoties tikai noteiktus produktus.

"BalticMiles" programma tika atklāta 2009.gada oktobrī, ietverot visdažādākos veidus, kā pelnīt punktus vairāk nekā 20 000 vietās visā pasaulē - lidojumos, ceļojumos, viesnīcās, auto nomās, restorānos, skaistumkopšanas salonos un citur.

"Pins" programma ir atvērta un piemērota arī nelieliem un vidējiem uzņēmumiem, kas līdz šim nav izveidojuši savas lojalitātes programmas. Izmantojot PINS, šiem uzņēmumiem ir iespēja iesaistīties starptautiskā lojalitātes programmā kopā ar lielākiem mazumtirgotājiem. "Pins" programma Eiropā apvieno apavu ražotāju "Ugg Australia", viesnīcu e-servisu "hotels.com", tehnoloģiju ražotāja "'Apple" veikalu tīklu "iDeal" u.c.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!