"Lido" mārketinga projektu vadītāja Inese Blaune norādīja, ka aizvadītais gads uzņēmumam bija attīstības un pilnveidošanās gads - atvērts jauns restorāns Imantas tirdzniecības centrā "Damme", ieviestas jaunas tehnoloģijas restorānos un ražotnēs, kā arī daudz darba ieguldīts vides sakārtošanā. Pērn "Lido" nodarbināja nedaudz vairāk kā 1300 darbinieku.

Savukārt "Lido" valdes priekšsēdētājs Māris Blumbergs pastāstīja, ka uzņēmuma 2018.gada prioritāte būs tirgus daļas palielināšana un turpmāka novitāšu ieviešana. "Lai paplašinātu tirgus daļu, lielu uzmanību pievērsīsim jaunu ēdināšanas konceptu izstrādei. Piemēram, "Lido Vērmanītī" jau tagad darbojas "Grilētava" jeb iespēja ikvienam pašam grilēt savu maltīti un "Vrapotava" jeb vrapu zona, kur klienti paši var izveidot savu vrapu. Plānojam paplašināt darbību gan Latvijā, gan citās Eiropas valstīs, daudz strādāsim pie inovāciju ieviešanas, piemēram, robotizētas apkalpošanas kādā no "Lido" restorāniem," viņš sacīja.

2016.gadā "Lido" konsolidētais apgrozījums bija 45,168 miljoni eiro, bet koncerna zaudējumi bija 1,243 miljoni eiro.

"Lido" dibināts 1991.gadā, un tā pamatkapitāls ir 992 428 eiro. Pēc kompānijā vēstītā, "Lido" kapitālā Gunāram Ķirsonam pieder apmēram 75% akciju. "Lido" grupā ietilpst 13 ātrās apkalpošanas restorāni un trīs veikali Rīgā un tās apkaimē, trīs restorāni Tallinā, divi restorāni "Kirsons" un ražotne Berlīnē, kā arī gaļas un kulinārijas ražotne, alus darītava, konditoreja Rīgā. Rīgā un tās apkārtnē "Lido" nodrošina arī ēdienu piegādi.