Foto: LETA

AS "Latvenergo" laika posmā no 21. līdz 26. augustam veiks pāreju uz jaunu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmu. Tās laikā nebūs pieejams pašapkalpošanās portāls www.e-latvenergo.lv, apmeklētājiem īslaicīgi būs slēgti klientu apkalpošanas centri un klientu serviss strādās ar ierobežotu informācijas apjomu.

"Latvenergo" aicina klientus veikt sev aktuālās darbības portālā līdz 21. augustam, informēja uzņēmumā.

"Latvenergo" atvainojas par radītajām neērtībām.

Uzņēmumā norāda, ka darbība brīvajā elektroenerģijas tirgū no ikviena tirgotāja prasa arvien uzlabot pakalpojumus klientiem, kā arī ievērot jaunus regulējošās vides principus. Līdz ar to "Latvenergo" veic apjomīgu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmas modernizāciju, kuras ietvaros tiks veiktas iekšējas funkcionālas pārmaiņas IT vidē.

"Latvenergo" klientu skaits un apstrādājamā informācija ir ļoti apjomīga, līdz ar to pāreja uz sistēmas gala lietotni klientiem prasīs vairākas dienas, kuru laikā uzņēmums cer uz klientu sapratni par radītajām neērtībām.

Par gaidāmo ierobežoto piekļuvi portālam, kā arī klientu apkalpošanas centru darba laiku klientiem tiek ziņots ar e-pastu palīdzību, kā arī informācija tiek sniegta centrāliem un reģionāliem medijiem un sociālo tīklu vidē.

Norēķinu sistēmas gala lietotnes ieviešana notiks no 21.augusta vakara līdz 26. augustam, kad darbu pilnā apmērā uzsāks jaunā klientu norēķinu sistēma un tiks atjaunota arī klientu servisa funkcionalitāte.

Līdz ar pāreju uz jaunu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmu, sākot no šīs piektdienas, 21. augusta, līdz 26.augustam nebūs pieejams pašapkalpošanās portāls www.e-latvenergo.lv un tajā nebūs iespējams veikt maksājumus. Aicinām klientus veikt sev nepieciešamās darbības, piemēram, rēķinu apmaksu, līdz 21. augustam vai izmantot internetbanku iespējas.

24. un 25. augustā apmeklētājiem nebūs pieejami AS "Latvenergo" klientu apkalpošanas centri Rīgā, Daugavpilī, Jelgavā, Jēkabpilī, Liepājā, Rēzeknē, Valmierā un Ventspilī. Klientu konsultāciju sniegšana tiks atjaunota 26. augustā.

Šajā laikā arī klientu servisa darbību (zvanot uz bezmaksas tālruni, rakstot e-pastus) un sniedzamās informācijas apjomu ietekmēs ierobežota piekļuve klientu datu bāzei.

Rēķinoties ar neērtībām, ko klientiem radīs apjomīgie darbi IT vidē, uzņēmums jau iepriekš atvainojas par tām un aicina būt saprotošiem arī gadījumos, ja pirmajās dienās pēc jaunās sistēmas ieviešanas klientu apkalpošana nenotiks tik raiti kā iepriekš.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!