Foto: LETA
Žurnāla "Ir" izdevējs 2011.gadā gandrīz 36 reizes samazinājis zaudējumus un divkāršojis apgrozījumu, liecina "Firmas.lv" dati.

Pēc "Firmas.lv" datiem, 2010.gadā žurnāla "Ir" izdevēja AS "Cits medijs" apgrozījums bija 593 244 lati, kas ir gandrīz divas reizes lielāks nekā 2010.gadā, kad tas bija 299 951 lats.

Savukārt uzņēmuma zaudējumi 2011.gadā salīdzinājumā ar 2010.gadu bija samazinājušies gandrīz 36 reizes - no 230 237 latiem 2010.gadā līdz 6436 latiem 2011.gadā.

Kā pastāstīja AS "Cits medijs" valdes priekšsēdētāja Guna Spurava, AS "Cits medijs" pirmajā biznesa gadā (2010.gadā) veica stratēģiskus ieguldījumus jauna mediju produkta - nedēļas žurnāla "Ir" - izveidē un mārketinga aktivitātēs, kuru mērķis bija zīmola "Ir" virzība tirgū. "Tika veiktas nozīmīgas investīcijas arī portāla "Ir.lv" tehnoloģiskā risinājuma izstrādē un ieviešanā," teica Spurava.

AS "Cits medijs" valdes priekšsēdētāja uzsvēra, ka izdevniecības otro darba gadu (2011.gadu) raksturoja būtiska izaugsme.

"Nostiprinājās žurnāla "Ir" zīmols, ievērojami pieauga uzņēmuma apgrozījums, tika sasniegts ievērojams progress peļņas un zaudējumu rādītājos. Vērienīgais finanšu rezultātu uzlabojums vērtējams kā apliecinājums biznesa procesu stabilizācijai," norādīja Spurava.

Pēc Spuravas teiktā, izdevniecības galvenais mērķis 2011.gadā bija vairot žurnāla "Ir" lojālo ilgtermiņa klientu - lasītāju - skaitu, ko arī izdevās sasniegt, - abonentu skaits pieaudzis par 20%. "Apgrozījuma lielāko daļu pagājušajā gadā veidoja ieņēmumi no žurnāla "Ir" pārdošanas abonentiem un mazumtirdzniecības pircējiem," teica uzņēmuma pārstāve.

AS "Cits medijs" valdes priekšsēdētāja pastāstīja, ka 2012.gadam izvirzīts mērķis attīstīt reklāmas pārdošanu.

"Pirmā pusgada reklāmas ieņēmumi šogad auguši par 25%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Tādējādi ievērojami pārsniegti Latvijas žurnālu industrijas kopējie rādītāji, kur šā gada pirmā pusgada reklāmas ieņēmumi saglabājušies pērnā gada līmenī," teica Spurava.

Spurava norādīja, ka uzņēmums šogad turpināja veidot ciešas attiecības ar lasītājiem, joprojām palielinot žurnāla "Ir" abonentu skaitu.

"Jau pirmā pusgada laikā tikām sasnieguši plānoto abonentu skaitu - 7000. Auditorijas uzticēšanos izdevniecības redakcionālajai politikai, kā arī izdevniecības biznesa stratēģijas sekmīgumu apstiprina arī 2013.gada abonēšanas kampaņas pirmo nedēļu rezultāti, kad vērojam arvien augošo lasītāju interesi. Esam optimistiski, prognozējot 2012.gada kopējos rezultātus," teica AS "Cits medijs" valdes priekšsēdētāja.

Kā ziņots, žurnāla "Ir" izdevējs "Cits medijs" par spēju 2011.gadā ne tikai noturēties tirgū, bet arī palielināt apgrozījumu saņēmis Latvijas Preses izdevēju asociācijas balvu - "Preses naglu" kategorijā "Gada izdevējs un izrāviens 2011".

AS "Cits medijs" izdod žurnālu "Ir" un uztur portālu "Ir.lv.". Pēc "Firmas.lv" datiem, AS "Cits medijs" Uzņēmumu reģistrā reģistrēts 2010.gada 1.februārī un tā pamatkapitāls ir 194 543 lati.


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!