Projekta galvenie varoņi ir pensionāru pāris Baiba un Kārlis Daudziņi, kuri iejutās Latvijas "Instagram "zvaigžņu ikdienā, apmeklējot Rīgas aktuālākās kafejnīcas, spēlējot golfu un nodarbojoties ar citām stilīgām lietām.

Starp viņu atveidotajām zvaigznēm ir šovmenis Renārs Zeltiņš, grāmatžurnāla "Benji Knewman" redaktore Agnese Kleina, mūziķi Dons un Markus Riva, skeitbordists Madars Apse, televīzijas sejas Ieva Brante, Lelde Lietaviete un Maija Silova, pirmā latviešu "Instagram" modele Agnija Grigule un citi, un kopumā tapuši 20 foto.

Kampaņu #GribamTavuDzivi īstenoja jaunais pensiju 2. līmeņa pasīvās pārvaldīšanas plāns INVL INDEX DIRECT, un tās mērķis ir izaicināt tā saucamo "mileniāļu" paaudzi domāt par finanšu plānošanu vecumdienām.

"Gandrīz puse jeb 45% mileniāļu atzīst, ka neveic uzkrājumus vecumdienām, turklāt vēl trešā daļa jeb 32% norāda, ka uzkrājumus veic tikai atbilstoši valstī noteiktajām iemaksām 1. un 2. pensiju līmenī. Līdz ar to ar šo kampaņu emocionālā veidā vēlējāmies uzrunāt to iedzīvotāju daļu, kura šodien dzīvo relatīvi labi, daudz mērķtiecīgāk plānot savas finanses vecumdienām," skaidrojis INVL INDEX DIRECT vadītājs Andrejs Martinovs.

Kā informē INVL INDEX DIRECT pārstāvji, pētījums par "millennials" paaudzes finanšu plānošanas paradumiem tika veikts šā gada augustā, internetā aptaujājot 500 respondentus vecumā no 22 līdz 35 gadiem.