Foto: F64

Sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikāciju vortāls www.7guru.lv izveidojuši to Latvijas mūziķu TOP 7, kas prot sevi pārdot arī krīzes apstākļos. Pirmajā vietā, protams, ierindojusies pašmāju supergrupa Prāta vētra, bet septiņnieku noslēdz ilggadējā estrādes zvaigzne Viktors Lapčenoks.

Veiksmīgāko Latvijas mūziķu TOP 7:

  • grupa Prāta vētra
  • Lauris Reiniks
  • Mārtiņš Freimanis
  • Linda Leen
  • Marija Naumova
  • Ozols
  • Viktors Lapčenoks

Viktors Lapčenoks topā ierindojas pateicoties sava fanu kluba radītajai ekskluzīvajai sieviešu un vīriešu apakšveļu līnijai, kas ir kā atbilde pasaulē pazīstamajai Victoria Secret apakšveļas līnijai. Viktora noslēpums apakšveļa ir kvalitatīva un uz biksītēm redzams uzraksts „Es mīlu Viktoru". 

„Mūziķi saprot, ka viņu pirks tikai tad, ja viņš ir atpazīstams. Turklāt atpazīstamam ir jābūt visu laiku. Ja ar mūziku atpazīstamību nodrošināt visu laiku nevar, jāiemācās sevi pārdot citādāk," skaidro sabiedrisko attiecību un mākslas menedžmenta konsultante Leonarda Ķestere.

„Daudz sava tēla veidošanā un pārdošanā kļūdās dziedātāji, kuri atrāda savu dzīvesstilu, neveiksmīgi izvēloties uzturēšanās vietas, kuras slavenas ar narkotiku tirdzniecību. Koķetēšana ar narkotikām un noziedzību ir izplatīta mākslinieku vidē visā pasaulē, bet jāpadomā par savu auditoriju - bērniem un pusaudžiem! Tāpat nevajadzētu sevi vienmēr saģērbt par „ielenēm" - kāds pamats diskreditēt ieleņu profesiju?" uzskata Ķestere.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!