Katrs no "Naudaskārības" sērijas mākslas darbiem nodēvēts tā oriģinālversijas izteiksmē naudā, piemēram, Merijas versija par Pablo Pikaso gleznu "Sapnis" ("Le Reve") ir nosaukta par "$155,000,000", bet Džeksona Poloka darba "No. 5, 1948" variācija – "$140,000,000".

"Es radīju "Naudaskārību", lai atspoguļotu mūsdienu mākslu un to, kā mūsu slavenākās gleznas tiek izmantotas kā patēriņa priekšmeti, ko pārdod, pērk un tirgo tālāk ļoti ierobežots cilvēku loks," viņa atklāj aģentūrai "Caters News".

"Daži no mūsu dižākajiem mākslas darbiem ir zināmi savas cenas dēļ, kas kalpo kā zīme, ka sabiedriskie, politiskie un ekonomiskie spēki lielā mērā ietekmē mūsu kultūru. Arvien biežāk mākslu iespējams skatīt tiešsaistē vai sociālajos medijos, nevis galerijās, muzejos vai katedrālēs, kur ir tās īstā vieta. Darbi bieži vien ir atainoti pikseļaini, krāsas vai proporcijas ir nepareizas. Šī sērija vienlaikus ir gan par mūsu vizuālo, gan ekonomisko patērniecību."

Trīna Merija ir viena no vadošajām amerikāņu ķermeņa apgleznošanas mākslas pārstāvēm, kuras daiļradi ietekmējuši tādi mākslinieki kā Īvs Kleins, Jajoi Kusama un Veruška.