Amerikāņu ātrās ēdināšanas restorāni burtiski cīnās, lai parakstītu reklāmas līgumus ar pasaulē populārākajām puišu grupām. "Backstreet Boys" šonedēļ uzturas Kanādā, kur filmē reklāmas klipus gaidāmajai "Burger King" kampaņai, bet "N Sync" tikko beidza darbu pie "McDonald's" reklāmas.
No augusta "Burger King" ēstuves Amerikā piedāvās jaunu 45 minūšu ilgu "Backstreet Boys" video, ieskaitot piecus jaunus ierakstus un grupas šā gada pirmo jauno dziesmu. "Burger King" būs grupas gaidāmās koncertturnejas sponsors.

Tikmēr "N Sync" ir apvienojuši spēkus ar Britniju Spīrsu, reklamējot restorānu ķēdi "McDonald's". Ir uzfilmētas jau divas reklāmas. Vienā no tām viņi kādā skaistumkopšanas salonā sēž zem matu žāvētājiem, bet otrā - "griež pudeli".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!