Foto: AP/Scanpix
Ar interesantu foto projektu klajā nācis foto mākslinieks Stjuarts Viljamss – viņš vēlējies parādīt, kā ikoniskās modes zīmolu reklāmās izskatītos "parasti" vīrieši ar viņu "parastajiem" ķermeņiem.

Projektam bija piekrituši četri braši puiši, kuri saģērbās un pozēja gluži kā slavenības, kas reklamē populāru zīmolu apakšveļu.

Par prototipiem bija izvēlēti modelis Deivids Gandijs Dolce & Gabbana reklāmā, kā arī trīs futbolisti - Deivids Bekhems H&M reklāmā, Fredriks Ljungbergs Calvin Klein reklāmā un Krištianu Ronaldu Armani reklāmā.

Kā komentē modes eksperti, projekts izdevies visai asprātīgs, taču ir skaidrs, ka mūsdienās, kad pasaule ir apsēsta ar vizuāli skaistiem cilvēkiem, vīrieši ar šādiem ķermeņiem nevar pārdot pat tualetes papīru.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!