Foto: Publicitātes foto

Latvijas modes dzīvē sevi pieteicis zīmols Connoisseur. Trīs jaunie mākslinieki kopā radījuši stilīgus kreklus ar zīmējumiem, kuros inteliģentie tautieši atpazīs Raini, Aspaziju un Aleksandru Čaku. Tikai visi trīs šie dižgari uz krekliņiem padarīti mazliet stilīgāki.

Zīmolu radījuši jaunie talanti Jānis Skrīveris un Kristīne Zukure, piedaloties arī Signei Skalbergai. Kā DELFI Izklaidei atklāj Kristīne, viņi krekliņiem izvēlējušies trīs spēcīgas, poētiskas personas, klāt pievienojot katra autora trāpīgāko citātu.

Rainim tas ir slavenais "Pastāvēs, kas pārvērtīsies" , Aspazijai - "Ikdienā arī ir zelts, tikai atroc!", Čakam - "Bij' dziļa nakts, kad tu man atmirdzēji, nu saule mirdz, bet tagad dziesti tu".

"Kā redzams, tie nav viņu tipiskie portreti, tie ir stilizēti un tendēti uz jauniešiem. Šīs personības ir latviešu klasiķi, spēcīgas personības, kuras ir padarītas laikmetīgākas, kā jau radoši prāti," skaidro Kristīne.

Viņa skaidro, ka projekta ideja ir nest klasiskās vērtības mūsdienīgajā pasaulē. "Tā vien šķiet, ka šodienas jaunieši un bērni nav īpaši tendēti uz literatūras žanra apgūšanu un grāmatu lasīšanu, jo tik daudz ko spēj sniegt internets un modernās tehnoloģijas.

Tādēļ arī latviešu tautas dižgari ir atainoti drīzāk ekscentriski, nevis ierasti, lai vidusmēra jaunietis varētu atpazīt sev pazīstamas zīmolu lietas, populārās kultūras sastāvdaļas, ieskatīties katra autora koptēlā un visbeidzot izlasīt arī katra vienu no trāpīgākajiem citātiem," ideju skaidro zīmola pārstāve.

Krekliņa cena ir 25 eiro, un to šobrīd iespējams iegādāties zīmola Connoisseur Facebook lapā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!