Sensāciju modes industrijā izraisījusi Francijas apakšveļas zīmola Jours Après Lunes reklāmas fotogrāfiju sērija, kurā iemūžinātas mazas meitenītes visnotaļ pikantos tēlos un pozās.

Lai popularizētu savu jauno apakšveļas kolekciju, kas paredzēta meitenītēm vecumā no četriem līdz divpadsmit gadiem, franču uzņēmums nolēmis spert radikālu soli - viņi fofosesijās mazās modeles uzkrāsojuši un likuši gozēties vaļīgās pozās, tādējādi padarot viņas līdzīgas pieaugušām sievietēm.

Lai gan daudzi cilvēki vienprātīgi atzīst, ka mazas meitenītes, kuras ietērpušās māmiņu vai vecāko māsu štātēs un neprasmīgi uzklājušas grimu, izskatās aizkustinoši, šīs fotogrāfijas radījušas sašutumu gan modes biznesa darboņu, gan bērnu tiesību aizstāvju un citu sabiedriski aktīvu cilvēku vidū.

Pats uzņēmums gan norādījis, ka viņu mērķis ir likt pieaugušajām modelēm izskatīties kā bērniem, bet bērniem - ļaut iejusties pieaugušo ādā, tomēr atsaucību šī nostādne nav guvusi.

Vairums ārvalstu modes dzīves ekspertu no dažādām valstīm pauduši nosodījumu šai fotosesijai, norādot, ka šajos attēlos mazās meitenītes tiek pārlieku atklāti parādītas kā seksuālas būtnes, lai gan viņas vēl nav sasniegušas dzimumbriedumu, un šāda veida bērnu izmantošana ir nepiedienīga un nepieļaujama.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!