Baltijā lielākais starptautisko sauszemes pasažieru pārvadājumu operators "ECOLINES", ņemot vērā politisko saspīlējumu Eiropas austrumos, iespēju robežās nolēmis mainīt maršrutus, kuru gala mērķis ir Ukrainā. Tā portālu "Delfi" informē kompānijas pārstāvji.

Piemēram, uz Odesu Ukrainā no šā gada 17 jūnija pilnīgi visi pārvadājumi tiks veikti nevis cauri Baltkrievijai, kā līdz šim, bet gan tikai cauri Polijai. Savukārt pasažieri, kuru galamērķis ir Kijeva, varēs izvēlēties maršrutu pēc nepieciešamības, proti, cauri Polijai vai Baltkrievijai.

"ECOLINES" jau teju 17 gadus nodrošina pārvadājumus uz Ukrainu. Laika gaitā galamērķu skaits tika paplašināts, un 2013. gadā pārvadātājs nodrošināja reisus uz 5 galamērķiem Ukrainā – Dņepropetrovska, Kijeva, Odesa, Doņecka, Ļviva (Truskaveca). Pasažieru interese par minētajiem maršrutiem, neskatoties uz politisko saspīlējumu Ukrainā, saglabājas augsta arī šobrīd.

"Mums nav pamata izvērtēt Ukrainas virzienu maršrutu slēgšanu, jo tā mēs liegtu iespēju nokļūt Ukrainā lielam skaitam cilvēku, tādēļ mums jāpieņem lēmumi, kā pārvadājumus saglabāt, maksimāli izslēdzot šķēršļus, kas var neprognozēti paildzināt ceļā pavadīto laiku – viens no risinājumiem ir apbraukt Baltkrieviju, kuras robežu šķērsošana, kā liecina pēdējo mēnešu pieredze, var būt saistīta ar aizkavēšanos," stāsta uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Andris Podgornijs.

Jau šobrīd pārvadājumi uz Ļvivu tiek veikti caur Poliju un pieredze liecina, ka šāds risinājums ir ērts, jo divu robežu vietā jāšķērso viena, uzsver kompānijas pārstāvji.

No šā gada 17 jūnija ECOLINES pārvadājumus uz Odesu veiks tikai caur Poliju. Lai arī vidējais maršrutā pavadītais laiks pieaug vidēji par 3 stundām. Pozitīvi vērtējams fakts, ka Latvijas iedzīvotājiem, lai nokļūtu Ukrainā, vairs nebūs nepieciešama tranzīta vīza braucienam caur Baltkrievijai.

Savukārt maršrutā uz Kijevu, baltoties uz pasažieru vajadzību izpēti, nolemts saglabāt abas iespējas, proti, galamērķi nonākt šķērsojot Baltkrieviju vai apbraucot to. To, kādu maršrutu izvēlēties, pasažieris var norādīt, pērkot biļeti.

"Nav noslēpums, ka kaimiņvalstu attiecības Eiropas austrumos ir ievērojami pasliktinājušās, un tas diemžēl, kā liecina mūsu pieredze, atsaucas uz robežu šķērsošanas un muitas kontroles procesu, tādēļ mēs pastāvīgi meklējam risinājumus un elastīgi reaģējam uz ikvienu procesu," piebilst A.Podgornijs.

"ECOLINES" ir 100% Latvijas kapitāla uzņēmums, šobrīd vadošais starptautisko pasažieru pārvadājumu sniedzējs kā Latvijā tā Baltijā. Uzņēmums piedāvā Baltijā visplašāko maršrutu tīklu uz vairāk kā 21 valsti un 205 pilsētām Baltijā, Eiropā, kā arī Krievijā un bijušajās NVS valstīs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!