Foto: Shutterstock
Ja birojā lielāko daļu laika pavadi garlaikojoties, tavi kolēģi tevi neiedvesmo un tu nesastopies ar izaicinājumiem, ko pārvarēt, ļoti iespējams, savam darbam vienkārši esi pārāk gudra, vēstī "Business Insider", piedāvājot pazīmes, pēc kā to noteikt.

Protams, pastāv iespēja, ka tavs darbs gluži vienkārši ir viegls, taču, ja tavs zināšanu un prasmju līmenis ir augstāks un tam attiecīgi neatbilstošs, bet vadība šo faktu neņem vērā, tev neuzticot sarežģītāku pienākumu izpildi, nemitīgais emocionālais diskomforts var rezultēties nopietnākās problēmās brīdina eksperti.

Ja uz sevi vari attiecināt kādu no turpinājumā minētajām pazīmēm, ir pienācis laiks lūgt paaugstinājumu amatā vai padomāt par profesijas un darbavietas maiņu.

Tu garlaikojies

Foto: Shutterstock

Nemitīga garlaicība ir acīmredzamākais indikators tam, ka esi pāraugusi savu amatu. Ja tev nepieciešamas vairākas kafijas tases un saldumi, lai dienas vidū neaizmigtu, ir skaidrs, ka neesi savā īstajā vietā – darbs tev nesniedz gandarījumu un vajadzīgo enerģiju.

Tu nedalies ar savām idejām

Foto: Shutterstock

Tavam darbam vajadzētu būt tai vietai, kur vari realizēt savas neprātīgākās un pārdrošākās idejas. Ja tās aiziet zudumā, neraugoties uz faktu, ka varētu sniegt reālus rezultātus, jo tev nav cilvēku, kam tās izklāstīt, netērē savu enerģiju lieki. Lūkojies pēc vietas, kur tava iniciatīva un radošais gars tiks novērtēti.

Tavi kolēģi ir stagnāti

Foto: Shutterstock

Ja cilvēki, ar kuriem ikdienā strādā kopā, nespēj izskaidrot savas rīcības motīvus ar plašākiem argumentiem par "Tā darīts vienmēr", tu netiec intelektuāli izaicināta un laupi sev attīstības iespējas. Nav noslēpums, ka pastāvēs tas, kas mainīsies, tāpēc, ja jūties kā vienīgā persona, kas vēlas progresu un sekošanu līdzi laikam, meklē amatu un uzņēmumu, kurā varēsi šo skatījumu realizēt.

Tavai priekšniecībai nav vīzijas

Foto: Shutterstock

Ja taviem darba devējiem nav nākotnes plānu un ideju uzņēmuma darbības paplašināšanai un attīstīšanai, šī vieta nav piemērota tev! Tieši vadībai jābūt iedvesmojošai, kompetentai un spējīgai domāt un rīkoties soli uz priekšu, lai veicinātu gan darbinieku, gan savu, gan kompānijas izaugsmi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!