Foto: Publicitātes foto
Tiklīdz skaistumkopšanas industrija bija iepazīstinājusi un pieradinājusi lietotājus pie BB krēmiem un tad CC krēmiem, klajā nācis jauna veida izstrādājums – DD krēms. Pasaules tendencēm sekojis arī pašmāju uzņēmums “Madara” un radījis savu pirmo DD krēmu. Daudzfunkcionālais krēms, kas domāts ziemeļnieku ādai īpaši skarbos laika apstākļos, testēts aiz Arktiskā loka – Lapzemē.

"Šobrīd pasaulē modē ir BB krēmi un CC krēmi. BB (Beauty Balm) - iedod ādai toni, satur anti-age vielas, SPF faktoru. CC krēms (Color Control) - vairāk domāts ādas krāsu korekcijai. Tagad parādījies DD (Daily Defence), taču pasaule vēl tā īsti nav sapratusi, kas tas ir. Tirgū DD krēmam ir divi veidi - spēcīgs anti-age krēms vai otrā gadījumā - daudzfunkcionāls krēms, kas bagātīgi un dziļi mitrina, baro un aizsargā. "Madara" izvēlējusies radīt un laist tirdzniecībā otro variantu," tā stāsta uzņēmuma Latvijas pārdošanas vadītāja Evita Ulmane.

Jaunais DD krēms piemērots Ziemeļeiropas dabas apstākļiem - krēms izstrādāts kā biezs un barojošs balzams sejas, ķermeņa un roku kopšanai.

"Tas ir tāds krēms, kurš vienmēr ir līdzi somiņā, un to var uzziest sejai, rokām, raupjiem elkoņiem, nagu kutikulām, sasprēgājušām lūpām - jebkur! Tas nodrošina sausuma un raupjuma mazināšanos, aizsargā no sala un vēja iedarbības, nomierina, baro un pasargā!" skaidro Ulmane.

Lai pārliecinātos par DD krēma efektivitāti īpaši skarbos apstākļos, "Madara" komanda gada sākumā devās aiz Arktiskā loka uz Lapzemi, pie viena sarīkojot fotosesiju.

DD krēms veiksmīgi pasargājis komandas dalībnieku sejas, rokas un lūpas no aukstuma un vēja visas dienas garumā, secinājuši eksperimenta dalībnieki. Viena no galvenajām sastāvdaļām produktā ir vērtīgā lācenes oga.

""Madara" produktu klāstā šis ir visbarojošākais un daudzfunkcionālākais produkts. Tas ir kā glābiņš ādai tad, kad ziemā visi citi krēmi liekas it kā par vieglu, kad no apkures sausais gaiss strauji mijas ar āra nežēlīgajiem vējiem un salu, un kad āda prasa papildu mitrināšanu, barošanu un aizsardzību," skaidro zīmola vadītāja Lotte Tisenkopfa- Iltnere.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!