Iepirkšanās centrā "Sky&More" atvērts jauns luksuss klases modes zīmolu koncept-veikals "F&More". Tajā iegādājamas pasaulē pazīstamu premium un vidējā segmenta apģērbu un aksesuāru zīmolu kolekcijas un tas ir vienīgais veikals Latvijā, kurā oficiāli pārstāvēti tādi zīmoli kā "Hosio", "Kelton", "Versace Jeans", kā arī bijušā "Hugo Boss" vadošā dizainera izveidotā apģērbu līnija vīriešiem "Baldessarini", informē veikala pārstāvji.

"F&More" piedāvājumā ir arī tādi zīmoli kā "Just Cavalli", "Italian Luxury", "Samsonite", "Andrea Morelli", "Evet", "Paciotti 4us". Latvijā labākā pludmales volejbolista Aleksandra Samoilova vadībā veikalā ir pārstāvēts itāļu apģērbu un aksesuāru zīmols "Mangano", un klientiem pieejamas vietējo zīmolu "Koshakova" apģērbu un "Amoralle" veļas un naktstērpu kolekcijas.  

"F&More" šobrīd izvietots 1500 m2 platībā iepirkšanās centra "Sky&More" 2. stāvā. "Savukārt nākamā gada laikā plānota otrās kārtas atvēršana. Kopumā "F&More" veikals aizņems 3000m2, pircējiem piedāvājot vairāk nekā 60 zīmolu preces," stāsta i/c "Sky&More" direktore Evija Grīnberga.

"F&More" vienā tirdzniecības platībā ietilpst vairāku atšķirīgu segmentu zīmoli, un tas ir pirmais veikals Latvijā, kas strādā pēc shop-in-shop biznesa modeļa. "Tas nozīmē, ka oficiālie zīmolu pārstāvji vai īpašnieki par noteiktu samaksu no iepirkšanās centra īrē savu tirdzniecības vietu un nosaka preču pārdošanas cenu. 

Savukārt "Sky&More" nodrošina personālu klientu apkalpošanai, preču un vietas uzturēšanu, kā arī mārketinga pakalpojumus," norāda E. Grīnberga.   

"F&More ir pirmais iepirkšanās centrs, kurā ir pārstāvēts zīmols "Amoralle". Esam par to priecīgi, jo koncept-veikals atspoguļo pasaules līmeni, redzējumu un uzdrīkstēšanos, un tas ir ciešā sasaistē ar to, kā pasauli redzam mēs," uzsver "Amoralle" zīmola īpašniece Inese Ozola. 

"F&More izvēlētais biznesa modelis atvieglo ražotāju un pārdevēju darbības sistēmu, dod veikalam plašumu un ir ļoti ērts klientam. Lai arī darbošanās pēc shop-in-shop principa Eiropā jau ir ierasta prakse, kas vairāku gadu garumā pierādījusi savu efektivitāti, zīmolam "Hosio" šī ir pirmā šāda veida pieredze. Viss jaunais ir interesants, un esmu pārliecināta, ka to novērtēs klienti Latvijā," saka itāļu zīmola pārstāve Santa Valuškina. 

Veikala interjeru veidojis dizaineris Oskars Skara un interjera aģentūra "Leopard Creative". Veikala iekārtojumā izmantoti dabīgi materiāli – betons un koks, kas papildināti ar melnām un baltām glancētām virsmām.   

"F&More" koncept-veikals oficiāli tiks atklāts 21. martā Baltijā ietekmīgākā modes šova "F&Show" laikā. Atklāšanai par godu īpaša komanda – spilgtākā latviešu modele Māra Kampernova, Latvijas vadošais barista Ingemārs Dzenis un digitālo mediju un mārketinga guru Artūrs Mednis – no Milānas uz Rīgu vedīs Latvijas veikalos vēl oficiāli nepārstāvētu itāļu zīmolu preces, kuras vēlāk ekskluzīvi varēs iegādāties "F&More".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!