Foto: AP/Scanpix Reuters/Scanpix

2016. gadā Keita Midltone tērpu iegādei esot iztērējusi aptuveni 170 tūkstošus britu mārciņu jeb 200 tūkstošus eiro, tātad – četras reizes vairāk nekā pagājušogad. Un viss tādēļ, ka hercogiene esot devusi priekšroku tādiem komentārus neprasošiem zīmoliem kā "Dolce & Gabbana", "Preen","Alexander McQueen", "Erdem", "Michael Kors", "Jenny Packham", "Catherine Walker" u.c.

Līdz šim Kembridžas hercogiene tika visai bieži slavēta par labo gaumi un taupīgumu tērpu izvēlē, bet šogad britu karaliskās ģimenes pārstāve tērpu iegādei naudu nav žēlojusi, papildinot garderobi ar plašu vērienu. Savus agrāk iecienītos "high-street" zīmolus "Reiss", "Top Shop", "Zara", "L.K.Bennett" u.c. prinča Viljama laulātā draudzene ir aizstājusi ar "dārgā gala" dizaineru darinājumiem.

Tikai Indijas un Butānas oficiālajai vizītei paredzētajiem tērpiem vien hercogiene ir iztērējusi 35 tūkstošus britu mārciņu jeb vairāk kā 40 tūkstošus eiro, ceļojumam uz Kanādu – 62 tūkstošus mārciņu jeb vairāk kā 73 tūkstošus eiro. Savukārt, 19.decembrī Keita Midltone apmeklēja labdarības pasākumu, tērpusies teju 900 eiro vērtā "Vanessa Seward" kleitā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!