Darījuma summa netiek nosaukta, taču pārdoto kosmētikas un parfimērijas vairumtirdzniecības kompānijas kapitāldaļu nominālvērtība bija gandrīz 484 tūkstoši latu.Kompānijas aktīvi 2001.gada beigās bija 2,04 miljoni latu, peļņa 2001.gadā - 67,3 tūkstoši latu, apgrozījums -2,61 miljons latu.
Kārklīte "Dienas Biznesam" sacījusi, ka pārmaiņas kompānijā saistītas ar dažādiem projektiem un plānoto paplašināšanos, kas prasīs resursu piesaisti. "Tie ir projekti, kas ir tālu prom no kosmētikas. Kosmētikas tirgus ir tik pilns, ka paplašināties šajā jomā nav prāta darbs," teikusi Kārklīte.
Viņa arī norādījusi, ka izmaiņas "Margaret" īpašnieku sastāvā nebūt nav galā, jo drīzumā mainīsies arī SIA "OK nami" īpašnieks. Pati Kārklīte jau gadu strādā par kosmētikas ražotāja "Beiersdorf" Latvijas filiāles vadītāju.
Saskaņā ar Valsts sanitārās inspekcijas datiem, citi lielākie kosmētikas tirgotāji Latvijā ir kompānijas "Ade", "Avon Cosmetics", "Brīze Rīga", "Colgate-Palmolive", "Kolonna - Parfimērija", "L'Oreal Latvia", "Oriflame Latvia", "Procter&Gamble Marketing Latvia, Ltd.", "Sirowa Rīga" un "Step Rīga".