Foto: AP/Scanpix
Interneta portāls "Yahoo" par 1,1 miljardu dolāru (600,6 miljoni latu) nopircis populāro blogošanas vietni "Tumblr". Par darījumu "Yahoo" valde nolēma svētdien, taču oficiāls paziņojums sekoja pirmdien preses konferencē, vēsta "The Wall street journal".

Pirkums īstenots, lai padarītu pievilcīgāku "Yahoo" sociālo tīklu platformu. Tikai sešus gadus vecajam "Tumblr" ir vairāk nekā 100 miljonu lietotāju. Darījums īstenots, lai "Yahoo" piesaistītu gados jaunāko auditoriju.

Īstenotais darījums būs lielākais projekts, kopš par "Yahoo" ģenerāldirektori no 2012.gada sāka strādāt Marisa Maijere. Pati Maijere pirmdien izveidojusi savu kontu "Tumblr" blogu vietnē un tur uzrunājusi lasītājus, kā arī apsolījusi, ka neko šajā projektā nesabojās. 

Pērn "Yahoo" ģenerāldirektora amatā iecēla Marisu Maijeri, kura iepriekš ieņēmusi vadošu amatu konkurenta "Google" vadībā. Tagad, kad Meijere aptuveni gadu organizējusi interneta kompānijas darbu, uzņēmuma panākumi tiek lielā mērā skaidroti ar bijušas "Google" darbinieces veiksmīgo uzņēmuma pārvaldību.

Interneta portāls "Yahoo" aizvien pārdzīvo grūtus laikus, kas saistīts ar lielo konkurenci ar interneta gigantu "Google" un sociālo tīklu "Facebook".

"Yahoo" šī gada pirmajā ceturksnī strādājusi ar 390,9 miljonu dolāru (210,3 miljonu latu) peļņu, kas ir par 38,7% vairāk nekā attiecīgi tajā pašā laika periodā pērn.

Sliktāk uzņēmumam klājies ar apgrozījumu, kas pirmajā ceturksnī sarucis par 6,6% līdz 1,14 miljardiem dolāru (613,3 miljoniem latu). Tāpat samazinājušies "Yahoo" reklāmas ienākumi par 11%, bet kopējie ienākumi no interneta meklēšanas sistēmas sarukuši par 10%.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!