Četri Latvijā pieņemami žesti, kas var aizvainot biznesa partnerus ārzemēs
Foto: Shutterstock

Viens no uzņēmuma konkurētspējas stiprināšanas veidiem ir semināri un konferences, kur darbinieki var paaugstināt savu kvalifikāciju un nodibināt jaunus darījumu kontaktus. Starptautiski pasākumi pulcē uzņēmējus no visas pasaules, komandējuma laikā ļaujot iepazīt arī dažādas mentalitātes un kultūras. Lai uz jauniepazīto personu atstātu labu pirmo iespaidu, būtiski ir apzināties atsevišķu žestu nozīmi atšķirīgās kultūrās, lai neapzināti neaizvainotu sarunu partneri.

Ceļojumu aģentūra SIA "Latvia Tours" dalās ar padomiem, kurām ķermeņa valodas izpausmēm, kas Latvijā tiek brīvi lietotas, starpkultūru vidē ieteicams pievērst pastiprinātu uzmanību.

Source info

Tūrismagids


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl