Labāk turi mēli aiz zobiem: tēmas, par kurām ar kolēģiem nerunāt
Foto: Shutterstock

Uzturēt labas attiecības ar kolēģiem ir ļoti svarīgi, jo ar viņiem tiek pavadīta teju vai lielākā dienas daļa. Taču, kā izveidot veiksmīgas attiecības ar citiem darbiniekiem, sarunu laikā neieslīgstot dažādās detaļās par personīgo dzīvi? "Business Insider" eksperti atklāj tēmas, par kurām ar kolēģiem labāk nerunāt nemaz.

Par citu kolēģu neizdarību

Noteikti nebūs labi, ja sāksi ar kolēģiem apspriest, kurš darbinieks konkrētajā dienā vai laika posmā izdarījis mazāk nekā citi, kurš visilgāk bijis pusdienās, kurš no rīta kavējis u.c. Ja tu nekādā mērā nevari ietekmēt viņa darba stilu, ikdienas ritmu vai pat atlaist no darba, šāda veida sarunas ir liekas.

Citiem šāda rīcība var šķist kā izmisis gājiens no tavas puses, lai tikai parādītu, cik ļoti esi labāka par "sliņķīti". Ja arī kāds nestrādā tik labi, kā citiem gribētos, visticamāk, ikviens to jau zina – atceries, ka šādi cilvēki ir teju visos kolektīvos, un arī priekšniecība ar laiku redzēs viņa klātbūtnes neproduktivitāti.

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl