Foto: V.O.V.A.
Ir piektdienas, 15. jūlija vakars. Tērpusies zili baltā kleitā dodos uz svinībām. Tepat jau savus oranžos sānus mirdzina koncertzāle "Lielais Dzintars" un svētki var sākties. Esmu aicināta nosvinēt 25 gadu pastāvēšanas jubileju lieliskam un sievišķīgam veļas ražotājam V.O.V.A., kura nosaukumu starp citu veido šī ģimenes biznesa īpašnieku iniciāļi. Mani sagaida uzņēmuma īpašnieks Vladimirs Zozuļa, kurš uzņēmumu dibināja pirms 25 gadiem kopā ar sievu, finanšu direktori Viktoriju Zozuļa. Tagad viņiem pievienojušās arī meitas - Olga Saperina un Anna Šavlova.

Vērojot viesus, to vidū pamanu arī Liepājas mēru Uldi Seksu, kurš neskopojas ar uzslavām prasmīgajai uzņēmuma vadībai un saliedētajai komandai, kā arī V.O.V.A partneri no saulainās Itālijas, mežģīņu un izšuvumu piegādātāja uzņēmuma Nastia īpašnieku Prisko Facio, kurš uzsver, ka lielākais garants veiksmīgajai sadarbībai ir ģimene, kas ir šī biznesa pamatā. Ieradies arī Lauma Fabrics direktors Edijs Egliņš, kurš uzdāvina uzņēmumam īpašu dāvanu, kas apliecina ilgmūžību – dzintara koku.

Pēc brīnišķīga Intara Busuļa koncerta, kas liekus komentārus neprasa, sākas arī krāšņākā vakara daļa – QUEEN Lingerie limited edition kolekcijas modes skate. Uzņirb valdzinošas modeles, kas demonstrē gan pikantu veļu rozā, tirkīza un zilos toņos, gan naktstērpus, elegantus, zīdainus halātus. Tiešām negaidīti, jo šī vairs nav parasta veļas kolekcijas demonstrācija, bet jau pieteikums uz augstākam modes nišām, kas parāda, ka zīmols noteikti lūkojas apkārt un redz, kas notiek pasaulē, apzinoties, ka konkurēt bez inovācijām, jaunām tehnoloģijām un svaiga skatījuma uz lietām neizdosies. To visu arī pamanu kolekcijā. Īpaši man patīk zeltītie tērpi, kas valdzinoši izceļ modeļu augumus, padarot viņu ādu glāsmaini mirdzošu. Tieši tādai arī jābūt veļai, tādai, kas spēj padarīt sievieti vēl skaistāku, vēl kārdinošāku, vēl un vēl...Uzreiz jau sakārojas vairākus komplektus, ko vēlos iegūt savā īpašumā, tāpēc noskaidroju, ka jaunā kolekcija veikalos būs pieeja rudenī. Nedaudz jāpaciešas!

Sāku prātot, kāpēc dažiem uzņēmumiem izdodas izaugt un noturēties 25 gadus un ilgāk, bet citi panīkst jau pēc dažiem gadiem. Domāju, ka šeit galvenais ir ticība saviem spēkiem, motivācija un vēlme gūt panākumus, neraugoties uz dažādām grūtībām, tieši šīs lietas ir padarījušas V.O.V.A. par stabilu, plaukstošu uzņēmumu, kas dinamiski attīstās un ir atpazīstams tādās valstīs kā Francija, Itālija, ASV, Kanāda un Japāna. Iedomājos, ka franču sievietes noteikti zina, kas ir laba veļa, ja viņas atzīst V.O.V.A. ražojumus, tas vien jau ir absolūts šīs veļas skaistuma, elegances un valdzinājuma garants. Uzņēmuma daudzveidīgās un krāšņās kolekcijas liecina gan par patiesu mīlestību pret sievietēm, gan spēju savā komandā piesaistīt ļoti talantīgus un radošus dizainerus, kuriem viņu fantāzijas lidojumā ir ļauts izpausties, radot gan klasiskas, gan ekskluzīvas kolekcijas un pievēršot īpašu uzmanību sievietes ķermeņa siluetam, konstrukcijām un novatoriskām tehnoloģijām.

Turklāt uzņēmuma īpašnieks Vladimirs Zozuļa uzsver, ka V.O.V.A. nākotnē raugās ļoti optimistiski. Kā nu ne, jo uzņēmuma vadību saista stipras saites – ģimenes saites jau otrajā paaudzē, jo meitas ar laiku turpinās vecāku darbu uzņēmuma vadībā. Tas rada atsauces ar slaveniem modes namiem Itālijā un Francijā, kur zināšanas un daiļamatu prasmes tiek nodotas no paaudzes paaudzē. Atceros, ka nesen lasīju par Trusardi (zīmols – Trussardi) ģimeni, kur meita un dēls filmējās jaunajā zīmola reklāmā. Hmm...varbūt tā ir jauna ideja, ko arī jūs, V.O.V.A., varētu pamēģināt? Jo tieši ģimenes aspekts izceļ V.O.V.A. citu līdzīgu uzņēmumu vidū Latvijā, man gribētos viņiem novēlēt, lai veidojas modes veļas dinastija, kur no paaudzes paaudzē tiek nodotas aizvien izkoptākas prasmes, zināšanas un spēja vadīt uzņēmumu tik jutekliskā un valdzinošā jomā kā lingerie.

Pasākumam atvēlētās stundas aizrit nemanot, līksmi un nepiespiesti. Pirms promiešanas vēl pārmiju dažus vārdus ar Olgu Saperinu, veikala tīkla QUEEN Lingerie vadītāju, par jauno Queen Lingerie zīmolu, kas mani ļoti interesē. Jau pats nosaukums vien ir skaists, liekot domāt par karalienēm, greznību un luksusu. Uzzinu, ka šobrīd ir atvērti septiņi Queen Lingerie veikali, bet tas ir tikai sākums, jo stabilās pozīcijas tirgū ļauj neatlaidīgi virzīties uz priekšu. Pēc pasākuma sirsnīgi atvados un apsolos Olgai Saperinai, ka noteikti iegriezīšos jaunajā Queen Lingerie veikalā, kas atvērts t/c Galleria Riga, 5. stāvā, solot lieliskas iepirkšanās pieredzes. Ar nepacietību gaidīšu jauno kolekciju rudenī!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!