Foto: Publicitātes foto
Svaiga kosmētika un roku darbs – zīmols "Lush" ir vispasaules mēroga brends, kas jau divdesmit piecus gadus cīnās pret dzīvnieku izmantošanu kosmētikas testēšanā. Jaunākā "Lush" kampaņa "No nežēlības brīvi skūpsti", kurā zīmola klienta aicināti izmēģināt jaunāko "Lush" produkciju, kā arī dalīties savos skūpstos, sāksies 6. jūlijā plkst 13.00 un turpināsies līdz veikala slēgšanas brīdim, portālu "Delfi" informē kampaņas organizatori.

Šī gada 6. jūlijā tiks atzīmēta Starptautiskā skūpstu diena, kad "Lush" visā pasaulē savos veikalos vienlaicīgi mēģinās lauzt līdzšinējo rekordu, kuru uzstādījusi kosmētikas firma "Oriflame", savācot 22 17 400 skūpstu.

Kampaņas ietvaros "Lush" aicina ikvienu izmantot iespēju iepazīties ar zīmola produkciju pilnā klāstā, to izmēģināt uz vietas veikalos, piedalīties dažādās degustācijās, kā arī "atstāt" veikalos savas bučiņas, par tām saņemot pārsteiguma balvas un tādējādi iesaistoties cīņā pret dzīvnieku izmantošanu kosmētikas testēšanā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!