Foto: Instagram/kolāža
Jau kuro nedēļu karstākā sarunu tēma ir, jā, jā, tas pats karstums. Visi par to vien runā, lasot sinoptiķu prognozes un minot, kad kļūs vēsāks. Neraugoties uz svelmi, ir cilvēki, kuriem šajā laikā pludmalē jāparādās mētelī...

Modes zīmols "Gucci" nule plašākai publikai atrādījis 2019. gada vīriešu "kruīza kolekcijas" koncepciju – tā dēvēto "lookbook". Šajā projektā krietnu darbu ieguldījis britu fotožurnālists un ielu fotogrāfs Martins Parrs, kuru mēdz saukt par ikdienas dokumentālistu.

"Gucci" tērpus par ikdienišķiem gan nosaukt nevar. Tomēr Martins ir plaši pazīstams arī savas ironijas dēļ. Ja vērtējam viņa paveikto šajā projektā, tad to tik tiešām var saukt par ironisku. Galvenais mērķis jebkurā gadījumā ir sasniegts – tveices nogurdinātā Eiropa aktīvi apspriež cilvēkus, kas pludmalē izrāda "Gucci" jauno kolekciju.

Публикация от Gucci (@gucci) 31 Июл 2018 в 3:28 PDT

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!