Jaunā “Pavasara-Vasaras 2006” sezonas “Laumas” veļas kolekcija izstrādāta, cieši sadarbojoties ar Francijā pazīstamu veļas dizaineru Ēriku Leruā. Viņš savulaik izstrādājis dizainu franču smalkveļas zīmolam Aubade un kļuvis plaši pazīstams starptautiskajā lingerie dizaina un modes arēnā. Šāda līmeņa sadarbība ar pazīstamu franču lingerie dizaineru AS “Lauma” vēsturē notiek pirmo reizi.

Balstoties uz patērētāju pētījumu rezultātiem, AS “Lauma” mārketologi definējuši veļas zīmola
Lauma
mērķa pamatgrupu - tās ir sievietes vecumā no 25 līdz 45 gadiem, kurām ģimene un profesionālā karjera ir vienlīdz svarīgas. Viņas interesējas par modi un jaunākajām tendencēm, rūpējas par savu izskatu, apzinās savu vērtību un labi pārzina iekarošanas
ieročus
.

“Pētījumu rezultāti arī skaidri norādīja uz to, ka mūsu tirgū ir izteikta nepieciešamība pēc jaunu meiteņu vēlmēm un prasībām atbilstīgas sportiskas, ērtas un dzīvespriecīgas veļas,” stāsta AS “Lauma” mārketinga direktore Evija Tigule, “tādēļ uzsākām pamatīgu darbu pie jauna zīmola Laumelle veidošanas, kas tiks ieviests Baltijas tirgū nākamā gada pavasarī.”

Laumelle ir moderna un atraktīva veļa aizraujošās krāsās un formās. To svaigums uzrunā meitenes un atraisa viņu fantāziju. Laumelle dod iespēju jaunajām un topošajām sievietēm justies dinamiskām, pievilcīgām un pārliecinātām par sevi.

Par pavasara-vasaras 2006 kolekciju

Pirmā līnija – steidzīgā, seksīgā pilsētniece (Lauma). Mūsdienu sievietēm vajag visu tūlīt un tagad. Viņas ir prasīgas pret sevi un apkārtējiem, jo spēj veiksmīgi apvienot karjeru ar ģimeni, veltīt laiku draugiem, atrast laiku izbraukumiem ārpus pilsētas, sekot līdzi modei, kultūras dzīves notikumiem, apmeklēt sporta nodarbības, skaistumkopšanas kūres, un darīt vēl daudz ko citu! Šādā dzīves skrējienā vienlaikus ir jājūtas ērti un jāizskatās seksīgi.

Otrā līnija – romantiskā, jutekliskā sieviete (Lauma). Modernā sieviete vairs nevar tikt uzskatīta par vājā dzimuma pārstāvi. Viņa ir interesanta, izglītota un inteliģenta. Tomēr sievietes allaž ilgosies pēc mīlestības un vēlēsies būt iekārojamas. Ikvienas sievietes sirdī trīsuļo vēlme pēc romantikas un rūpīgi glabāta noslēpuma atklāšanas.

Trešā līnija – dzīvespriecīgā jauniete (Laumelle). Dažkārt ar pozitīvu skaudību jānolūkojas mūsdienu meitenēs, kurās manāma tikko jaušamā pārvēršanās jaunā sievietē. Šobrīd viņām pamatoti šķiet, ka nekas šajā pasaulē tām nebūs par grūtu. Viņas ir pārpilnas enerģijas, priecājas par dzīvi, ir bezrūpīgas un dzīvespriecīgas. Viņu dzīvi piepilda populāri mūzikas ritmi, nemitīgas tikšanās ar draugiem, kopīgi pasākumi un dažādas aizraušanās.

Ceturtā līnija – sapņu pārpilnā jauniete (Laumelle). Lai sevi pozicionētu mūsdienu brīvajā sabiedrībā un vienaudžu vidū, reizēm ir jāizrādās skaudrākām, nekā mūsdienu jaunietes ir patiesībā. Bet, kad viņas ir vienas vai kopā ar draudzenēm, tās ir sapņu un cerību piesātinātas sarunas un kautrīgi smiekli. Tik ļoti gribas būt skaistai, visu apbrīnotai un reizēm nevainojamai kā lellei.

Jaunajā kolekcijā izmantotas smalkas mežģīnes un izšuvumi no Francijas, Itālijas un citām valstīm. Laumas veļa kļuvusi vēl sievišķīgāka un iekārojamāka nekā līdz šim. Jaunajā kolekcijā spēcīgi akcentēts un izkopts mūžīgās sievišķības motīvs.

Milzīgu interesi un atzinību jaunā Laumas un Laumelles veļas kolekcija ieguvusi starptautiskajā veļas izstādē Lyon Mode City, kas notika Lionā (Francija) šā gada 3.-5.septembrī. Pirmo reizi tajā tika izstādīts ne tikai AS “Lauma” ražoto augstvērtīgo materiālu, bet arī veļas grupas stends. AS “Lauma” noslēgti sadarbības līgumi par materiālu piegādi ar pasaules redzamākajiem franču zīmoliem Barbara, Christian Dior, Etam, Morgan, Ravage, Scandale, Lise Charmel, Le Bouget.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!