Smiltsērkšķu, pīlādžu, kabaču un citu dabas velšu ietekme uz veselību un ieteikumi gatavošanai

Smiltsērkšķu, pīlādžu, kabaču un citu dabas velšu ietekme uz veselību un ieteikumi gatavošanai
Foto: Shutterstock

Lai arī rudens daudziem saistās ar saaukstēšanos un slimošanu, tas ir labākais laiks organisma stiprināšanai, izmantojot dabas veltes. Pīlādži, cidonijas, smiltsērkšķi un citas dabas veltes ir vērtīgi vitamīnu un citu organismam nepieciešamu vielu avoti. Tās palīdzēs uzlabot imunitāti, samazināt dažādu slimību risku un stiprināt veselību. Jāpiebilst, ka šie labumi ir arī draudzīgi tavai figūrai.

Visas vasaras garumā, kā arī rudenī iepazīstinājām tevi ar dažādu augļu, ogu, dārzeņu, kā arī sēņu lietošanu uzturā un to ietekmi uz veselību. Tagad daļu no šiem rakstiem apvienojām, lai tava veselīgo produktu rokasgrāmata būtu pieejama vienuviet. Lasi un uzzini, cik noderīgas pašlaik ir saldētas vai kā citādi saglabātās upeņu ogas, kāpēc izmantot pēdējo iespēju, lai pamielotos ar tomātiem, kas audzēti pašu vai kāda zemnieka siltumnīcā. Lai rudens jau ir sācies, arī pa kādai vasarai raksturīgai veltei joprojām iespējams atrast.

Atceries, ka, lai arī cik vērtīgs un veselīgs, būtu kāds produkts, tavam uzturam ir jābūt daudzveidīgam un pārlieku liela aizraušanās ar vienu augli, ogu vai dārzeni var kaitēt tavai veselībai un pašsajūtai. Caureja vai citas problēmas ar vēdera darbību ir viens no izplatītākajiem simptomiem, kas liecina – kādu produktu esi saēdusies par daudz. Tomēr dažus produktus svaigus labāk neēst vispār, piemēram, pīlādžogas pirms termiskas apstrādes pat ir viegli toksiskas.

Ja vēlies palutināt ne tikai savu organismu, pabarojot to ar kaut ko vērtīgu, bet arī garšas kārpiņas, ieskaties arī mūsu piedāvātajās receptēs katra produkta pagatavošanai.

Source info

DELFI Viņa


Copyrights

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Lasi vēl