Foto: Publicitātes foto
Otrdien, 19. martā, portālā "Delfi" tiešraidē norisināsies diskusija "Globāls vai lokāls: Kā Latvijas e-komercijas uzņēmumiem būt redzamiem TEMU un AMAZON ērā.", kurā pieredzē un zināšanās dalīsies nozares eksperti un profesionāļi.

Diskusija norisinās Baltijas E-komercijas gada balvas "E-komercijas zvaigzne 2024" ietvaros, un tās mērķis ir veicināt Baltijas un Latvijas e-komersantu izpratni un prasmes, veidojot un attīstot savas e-komercijas vietnes.

Vai Latvijas mazie e-komercijas zīmoli vispār var mēroties spēkiem ar tādiem e-biznesa gigantiem kā Amazon? Turklāt, ja tas ir iespējams, kā kļūt pievilcīgiem pircēju acīs – ar radošumu vai produktiem, kuru kvalitātei un idejai nav līdzīgas. Varbūt jāizceļ lokālas nianses vai jāveido personalizēta pieeja? Kādas spējas, prasmes un rīki mums nepieciešami, lai sacenstos ar globālajiem e-komercijas milžiem – par to diskutējam ar četriem pieredzējušiem ekspertiem no dažādām nozarēm.

Par to, kā e-komercijas veikaliem būt redzamiem pasaulē, diskusijā piedalīsies:

  • Kristiāns Godiņš, "Latvijas Pasts" Starptautisko pakalpojumu daļas vadītājs
  • Ineta Bukele - "SEB" Naudas pārvaldības un tirdzniecības finansēšanas pārvaldes vadītāja
  • Viesturs Kančs, Balcia e-komercijas un inovācijas vadītājs
  • Sniedzīte Vilmane, "Mēness Aptieka" E-komercijas Vadītāja

Diskusiju vadīs Artis Ozoliņš.

Diskusija tiek rīkota kā viena no izglītojošām sarunām, kas norisinās Baltijas e-komercijas gada balvas "E-komercijas zvaigzne 2024" ietvaros. E-komercijas zvaigzne 2024 – pirmā konkursa platforma, kurā tiks apbalvoti labākie interneta veikali Baltijā. Pieteikumus dalībai konkursā var iesniegt līdz 2024. gada 8. aprīlim tiešsaistē balticecommercestar.com. Uzvarētāji tiks paziņoti ECOMRIGA 2024. gada 24. Maijā.

Dalībniekus vērtēs starptautiska nozares ekspertu žūrija, kopējais balvu fonds ir 20 000 eiro, kā arī tiks pasniegtas konkursa partneru sarūpētas speciālbalvas. Četras konkursa kategorijas ir noteiktas, pamatojoties uz uzņēmuma ieņēmumiem, un dalībnieki tiks vērtēti pēc trim kritērijiem; dizains, lietotāja pieredze un sniegums.

Savu interneta veikalu konkursam var pieteikt, tiešsaistē aizpildot formu un veicot dalības maksu atbilstoši savai kategorijai. Finālistu saraksts tiks paziņots 2024. gada 10. maijā.

Četras konkursa kategorijas ir:

  • Jauns uzņēmums – uzņēmumi ar apgrozījumu līdz 50 000 EUR

Bezmaksas dalība

  • Mazs uzņēmums – uzņēmumi ar apgrozījumu no 50 000 līdz 500 000 EUR

Dalības maksa 50 EUR

  • Vidējs uzņēmums – uzņēmumi ar apgrozījumu no 500 000 līdz 5 000 000 EUR

Dalības maksa 100 EUR

  • Liels uzņēmums – uzņēmumi ar apgrozījumu virs 5 000 000 EUR

Dalības maksa 150 EUR

Konkursa stratēģiskie partneri ir SEB banka un Latvijas Pasts. Citu partneru vidū ir tādi uzņēmumi kā Balcia, Joom, Mēness Aptieka, Aleph, Phh Group, Element Digital, Login, Gemius un Magic Agency. Mediju partneru vidū ir Delfi, TV3 Group, Äripäev.

Par E-komercijas zvaigzni:

E-komercijas zvaigzne Baltijas mērogā notiek pirmo reizi. Iepriekšējos trīs gadus tas bija Latvijas mēroga konkurss. 2024. gads ir pirmais gads, kad tas norisināsies visā Baltijā, un turpmāk konkurss Igaunijā, Latvijā un Lietuvā tiks rīkots katru gadu.

Sekojiet mums līdzi sociālajos tīklos:

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!