Foto: Pixabay
Starpniecības pakalpojumu sniedzējs SIA "Joom", kas tirgotājiem dod iespēju pārdot savas preces uzņēmuma mājas lapā un aplikācijā, 2022. gadā apgrozījis 85,95 miljonus eiro, pārskata gadu noslēdzot ar 89,99 miljonu eiro zaudējumiem, ziņo "Lursoft" Klientu portfelis.

"Uzņēmuma 2022. gada finanšu rādītājus spēcīgi ietekmēja aiziešana no Krievijas tirgus. Tas rezultējās ar nemateriālo ieguldījumu vērtības samazināšanos, samazinot to vērtību par 78,7 miljoniem eiro, kas arī izskaidro finanšu gada zaudējumus," savā vadības ziņojumā norādījis SIA "Joom".

Uzņēmums ar zaudējumiem strādājis arī 2021. gadā, kad tie veidoja 10,65 miljonus eiro.

SIA "Joom" norādījis, ka turpinās sniegt starpniecības pakalpojumus, kas būs galvenais tā ieņēmumu avots. Uzņēmums turpinās piesaistīt jaunus tirgotājus, attīstot aplikācijas kvalitāti un konkurētspēju, kā arī tiks ieguldīts jaunu pircēju piesaistīšanā un esošo pircēju noturēšanā. SIA "Joom" plāno attīstīt B2B pakalpojumus un iesaistīt jaunus klientus no Eiropas.

"Lursoft" dati rāda, ka SIA "Joom" kapitāldaļu turētājs ir Luksemburgā reģistrētais "Joom Holdings S.a.r.l." Latvijā reģistrētais uzņēmums aizpērn ar darba vietām nodrošinājis 35 darbiniekus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!