Sporta medijs MVP iegūst otro vietu prestižā starptautiskā konkursā
Ceturtdien, 9. jūnijā, tika paziņoti Starptautiskās Ziņu mediju asociācijas (INMA) mediju balvas "Global Media Awards 2022" laureāti, un ar augstiem panākumiem var lepoties Latvijā visvairāk abonētais sporta medijs MVP, iegūstot otro vietu kategorijā "Labākais abonēšanas nišas produkts starp nacionālajiem zīmoliem" ("Best Subscription Niche Product" (National Brands)).
Laureātu paziņošanas ceremonija tika translēta tiešraidē, un tai neformālā gaisotnē kuplā skaitā līdzi sekoja arī "Delfi" darbinieki. Ceremonijā tika izziņoti sešdesmit labākie divdesmit dažādās nominācijās ar mērķi atklāt un izcelt jauninājumus un izcilus piemērus mediju vidē. "Global Media Awards" balva uzskatāma par atzinības un prestiža simbolu, un to pasniedz jau kopš 1937. gada.

No 854 pieteikumiem, ko šogad iesniedza 252 dažādi zīmoli no 46 pasaules valstīm, finālā iekļuva 332, tostarp arī MVP, kas bija vienīgais Latviju pārstāvošais mediju produkts. Dalībnieku vidū bija pārstāvēti gan drukātie mediji – avīzes un žurnāli –, gan arī digitālie mediji, TV un radio. Visus konkursantus vērtēja starptautiska žūrija, kuru veidoja 50 jomas profesionāļi no 24 dažādām valstīm.

MVP startēja nacionālo zīmolu nišas produktu kategorijā un uz citu fona izcēlās ar sasniegumiem abonēšanas jomā, īsā laika periodā kļūstot par valstī visvairāk abonēto sporta mediju un sasniedzot 68 tūkstošu unikālo apmeklētāju auditoriju ik mēnesi. MVP savā kategorijā ieguva otro vietu, piekāpjoties vien norvēģu medija "Dagens Næringsliv" veidotajai vīnu datubāzei.
Ingmārs Jurisons
MVP galvenais redaktors.
"No vienas puses, 2. vieta sportā ir, iespējams, pati sāpīgākā, jo tikai soli no uzvaras, bet tajā pašā laikā joprojām esi zaudētājs, vienkārši – rindā pirmais no tiem. No otras – vienlaikus tā ir viena no motivējošākajām, jo ļauj saprast, ka uzvara nav nekas nereāls, bet tikai rokas stiepiena attālumā, ja vien spēsi vēl mazliet pielikt, spert solīti uz priekšu, būt par sekundi ātrāks vai milimetru tālāks. Līdz ar to mums ir ne tikai gandarījums, bet arī grūdiens – neitrāls, kompetents jomas profesionāļu skats no malas, ka esam uz pareizā ceļa. Galu galā piekāpāmies tikai projektam par vīniem – ar ko tādu ir ļoti grūti konkurēt."
"Delfi" INMA gada balvai šogad iesniedza pieteikumus divās nominācijās – "Labākais abonēšanas nišas produkts starp nacionālajiem zīmoliem" (sporta medijs MVP) un "Labākā medija reklāmas kampaņa" (kampaņa "Kad tev ir svarīgi"). Ja izsakāmies metaforās, 2. vietas iegūšana šajā konkursā varētu būt pielīdzināma "Oskara" balvas saņemšanai kino jomā – kādā no otrā ešalona kategorijām, piemēram, par labāko grimu vai specefektiem. INMA mediju balvas dalībnieku vidū tradicionāli ir gan dažādu valstu mazie mediji, gan arī tādi pasaules smagsvari kā BBC, "The Economist", "Deutsche Welle", "The Wall Street Journal" un daudzi citi cienījami ziņu mediji.

Starptautiskā Ziņu mediju asociācija (INMA) tika dibināta 1930. gadā un ir viena no pasaulē lielākajām izdevēju kopienām, kas sākotnēji apvienoja laikrakstu izdevējus. Mūsdienās asociācijā ir teju 20 tūkstoši dalībnieku no vairāk nekā 900 mediju uzņēmumiem vairāk nekā 80 pasaules valstīs. Asociācijas mērķis ir informācijas apmaiņa, kontaktu veidošana un spēcīgu zināšanu tīkla izveide, lai palīdzētu augt un attīstīties ziņu mediju biznesam.

MVP, kas šobrīd jau kļuvis par visvairāk abonēto sporta mediju Latvijā, dienasgaismu ieraudzīja 2020. gada 2. jūlijā. Mazliet vairāk nekā pusotra gada laikā MVP abonentu skaits jau pārsniedzis 4000, kas nozīmē ne tikai sasniegtus sākotnēji izvirzītos mērķus, bet arī strauju virzību pretī nākamajam – tuvāko trīs gadu laikā šo skaitli vismaz dubultot.

MVP radošajā komandā ir sporta aprindās labi zināmi, pieredzējuši autori un žurnālisti – savas jomas līderi Latvijā, kuri gadu gaitā nostiprinājuši un pilnveidojuši savu pieredzi, darbojoties dažādos sporta izdevumos. MVP saviem lasītājiem piedāvā kvalitatīvu saturu un kompetentus viedokļus, katru mēnesi sagatavojot 25–30 oriģinālrakstus par sporta vēsturi, aktualitātēm, personībām un arī problemātiku. Tāpat arī skatāms raidījums "MVPersonība", kurā tiek aicinātas piedalīties nozīmīgas Latvijas sporta personības.
Abonē MVP saturu un lasi bez ierobežojumiem jebkurā ierīcē!