close-ad
Stāsti |
Stāsti
|

Mēs veidojam saturu, kas ieinteresēs, aizraus un iedvesmos. Mēs veidojam stāstus, kurus cilvēki lasīs, atcerēsies un ar kuriem dalīsies. Mēs veidojam interneta reklāmas nākotni.
'DELFI Brand Studio' apvieno reklāmas un satura veidošanas pieredzi
Latvijā vadošais medijs DELFI vairāk nekā 20 darbības gados ir piedzīvojis neskaitāmas pārmaiņas, realizējis jaunus projektus un spēris drosmīgus soļus, mainot Latvijas interneta mediju un reklāmas vidi. Jaunus, efektīvus un aizraujošus veidus, kā uzrunāt lasītāju, meklē "DELFI Brand Studio" – komanda, kas apvieno reklāmas un kvalitatīva satura veidošanas pieredzi.
Deviņdesmito gadu pirmajā pusē tika publicēts pirmais interneta baneris. Tolaik tā CTR (click-through rate) bija 44%. Reklāmas pasaulē tā bija īsta inovācija, bet kopš tā laika pasaule ir mainījusies – un mainījusies ir arī cilvēku attieksme pret reklāmu internetā. Baneri vēl joprojām darbojas un pilda savu uzdevumu – informēt par klientu aktuālajiem piedāvājumiem –, tomēr tie nespēj vienu būtisku lietu – pastāstīt stāstu.

Reklāmas apjoms internetā turpina pieaugt, un cīņā par auditoriju ir jāmeklē jaunas metodes, kā to uzrunāt un aizraut. Pasaulē, kura cīnās ar Covid-19, zīmolu stāstniecība ir nenovērtējama – tas ir veids, kā plašākai sabiedrībai rādīt un skaidrot zīmola vērtības, tādējādi iedvesmojot, izglītojot un spēcinot cilvēkus.
Pavisam negaidīti visu pasauli šajā pavasarī uz brīdi apturēja Covid-19. Tas ietekmēja un turpina ietekmēt ikvienu no mums, un brīžiem šķiet – mums ir jāmācās pasaule no jauna. Jaunie apstākļi mūs ir padarījuši stiprākus, gudrākus, prātīgākus, un arī mūsu stāsti ir kļuvuši vērtīgāki. Ir simtiem paņēmienu, kā izveidot un kur izvietot reklāmas baneri, un ir dažādi veidi, kā stāstīt stāstus. Šajā milzu informatīvā trokšņa laikā mēs par auditorijas uzmanību vēlamies cīnīties ar stāstiem, kas ieinteresē, aizrauj, izglīto, iedvesmo, ar saturu, kuram ir augsta pievienotā vērtība. Mūsu pieredze liecina – zīmoliem Latvijā ir, ko stāstīt, un mēs esam gandarīti, ka viņi to izvēlas darīt kopā ar mums.
Kristīne Melne
"DELFI Brand Studio" galvenā redaktore
Mūsu komandas daudzveidīgā pieredze un zināšanas ļauj radīt kvalitatīvu un mūsdienīga medija standartiem atbilstošu stāstu ar potenciālu sasniegt plašāko interneta auditoriju Latvijā, tādējādi palīdzot klientiem gūt labākus rezultātus, veicināt zīmola atpazīstamību un sasniegt augstākas virsotnes Latvijas tirgū.
Anta Akantjeva-Ummere
"DELFI Brand Studio" kreatīvo projektu vadītāja
Sākot no neliela apjoma raksta par jūsu zīmola jaunumiem līdz vērienīgām rakstu sērijām un multimediāliem projektiem par sabiedrībā nozīmīgiem tematiem – kopā mēs rodam efektīvāko risinājumu, lai stāstītu par zīmola vērtībām un sasniegtu izvirzītos mērķus.
Marta Cīrule
"DELFI Brand Studio" kreatīvo projektu vadītāja
Kopš darbības uzsākšanas 2019. gada pavasarī "DELFI Brand Studio" realizējusi vairāk nekā 80 satura projektu, sadarbojoties ar virkni ietekmīgu un Latvijā zināmu zīmolu. Lai pastāstītu "DELFI Brand Studio" stāstu, tapusi mājaslapa, kurā līdz ar plašāku ieskatu zīmolu stāstniecības komandas mērķos, vīzijā un uzdevumos iespējams arī vienkopus aplūkot plašo un daudzveidīgo jau realizēto darbu klāstu, kas īstenoti sadarbībā ar dažādiem partneriem, un atrast atsauksmes par paveikto.
Klientu atsauksmes
Informējam, ka DELFI portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.