LB uzskata, ka ar šāda veida akciju pilda savu pienākumu, un, ņemot vērā šā gada Jāņu statistiku, var uzskatīt, ka šai akcija ir bijusi jēga. “Ja kaut viens no iedzērušajiem cilvēkiem šo divu nedēļu laikā būs atteicies no sēšanās pie stūres, tas jau būs bijis panākums,” atzīmē LB. Bez tam, “Latvijas balzams” vēlas atgādināt, ka šāda veida aktivitātes tas veic jau otro gadu un vienmēr ir publiski iestājies par saprātīgu un pieaugušu rīcību, arī lietojot alkoholu.
LB arī ir iepazinies ar interneta saites http://www.home.lv/lbteam saturu un, izmantojot gadījumu, vēlas izteikt savu nostāju tās sakarā. Uzņēmums oficiāli pauž savu neizpratni par tirdzniecības markas “LB” nesankcionētu izmantošanu Interneta mājas lapā, ko veidojusi kāda neformāla apvienība, kas dēvē sevi par “LB team”. Šo varbūt nevainīgo, bet varbūt arī zināmā mērā saprātīgo un apzināto aktivitāšu sakarā uzņēmums vēlas uzsvērt, ka “Latvijas balzamam” ar to nav ne mazākā sakara.
Vienlaikus jāatzīst, ka šī ir pirmā apzinātā vieta, kur kāds “fanu klubs” ir izveidojis mājas lapu kādam LB produktam, tomēr uzņēmums vēlas vērst lapas veidotāju un apmeklētāju uzmanību uz to, ka neatbalsta šādas aktivitātes, kas var tikt uztvertas kā dzeršanas propaganda.