Foto: DELFI Aculiecinieks
”Pāris dienas atpakaļ man uzdāvināja burvīgo ”Fazer” šokolādi ar zemenēm. Agrāk man ļoti garšoja šīs firmas ražotās šokolādes, kuru pildījums arī nekad nelika vilties,” raksta ”Delfi” lasītāja, kura vēlējās palikt anonīma.

”Iedomājieties vien manu riebumu, vai precīzāk būtu teikt pārsteigumu, kad ieraudzīju to, kas slēpjas iekšā. Pildījuma bija vairāk nekā bija nepieciešams...”

”Esiet uzmanīgi, izvēloties šokolādi, ir īpaši, ja iegādājaties to dāvanai. Jo gandrīz par diviem latiem tomēr negribas skatīties uz tārpiem. Ja ieskatās, tad var redzēt, kur tie atrodas. Vairāk šokolādi man negribas. Šokolādi no otras puses nemaz neapskatīju, jo negribējās redzēt vēl vairāk 'gaļas'.”

”Manī parādījās vēl lielāka cieņa un mīlestība pret mūsu pašu ”Laimas” šokolādi.”

”Fazer Bakeries & Confectionery” mārketinga speciālistes Initas Drēziņas komentārs: ”Mums ir ļoti žēl par šo nepatīkamo situāciju. Aicinām pircēju sazināties ar mūsu mārketinga nodaļu pa tālruni +371 29467461, lai varam noskaidrot, kur un kad ir nopirkta šokolāde. Lai noskaidrotu notikušā cēloņus, ļoti nepieciešama ir arī pati šokolāde ar visu iepakojumu."

""Fazer" šokolādes tiek ražotas Somijā, Vantā, kur augstas kvalitātes kontroles prasības ir noteiktas gan visam ražošanas procesam, gan izejvielu piegādātājiem. Pēc ražošanas šokolādes ceļš līdz pircējam ir garš un ietver gan transportēšanu, gan vairākas uzglabāšanas vietas, tāpēc noteikti vēlamies izsekot šai loģistikas ķēdei, lai atrastu iespējamo vājo posmu."

"Mēs neesam saņēmuši citas sūdzības par šokolādes kvalitāti, tāpēc ceram, ka šis ir bijis ārkārtas gadījums un pēc visu apstākļu noskaidrošanas nekas tāds vairs neatkārtosies."


Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!