Foto: F64
Jūrmalas mērs Romualds Ražuks (PS) pārliecināts, ka iespaidīgus sastrēgumus pie iebraukšanas Jūrmalā no Rīgas puses rada pirmais krustojums pēc Lielupes tilta, nevis caurlaižu sistēma, un, viņaprāt, būtiski mazināt šos sastrēgumus nav iespējams.

Intervijā Latvijas Radio otrdien Ražuks skaidroja, ka problēmas rada krustojums pie akvaparka uzreiz aiz Lielupes tilta, "ja nebūtu šī krustojuma, sastrēgumi būtu daudz mazāki".

Tai pat laikā mērs saskata arī sastrēgumu pozitīvu pusi, jo, kamēr mašīnas gaida iebraukšanu Jūrmalā, sastrēgumi neveidojas pašā pilsētā. "Jūrmala nav bezgalīgs laukums, visas mazas ieliņas aizpildās pakāpeniski, kamēr stāv sastrēgums, tas ļauj nedaudz mazināt sastrēgumus pašā Jūrmalā".

"Diemžēl kādi ir iebraukšana un ielu tīkls, tādi nu ir, un tur neko kardināli paplašināt nevar," sacīja Ražuks. "Pilnībā novērst sastrēgumu nevarēsim, tas atduras pret krustojumu un mūsu ielu tīklu," viņš klāstīja.

Vienīgais, ko pašvaldība var darīt un ko plāno īstenot jau tuvākajā laikā, ir ceļa zīmju izvietošana, jau iepriekš informējot, kura josla vadītājiem jāieņem, lai kreiso joslu neieņem cilvēki, kuriem caurlaides nav un kuri dodas Ventspils virzienā, nevis uz Jūrmalu.

Pēc ceļa zīmju izvietošanas arī policijai būšot vairāk iespēju kontrolēt satiksmes plūsmu, uzskata Ražuks.

Jau ziņots, ka Valsts policijas Prevencijas pārvaldes priekšnieks Edmunds Zivtiņš kritizējis Jūrmalas caurlaižu sistēmu, uzskatot, ka tā ir novecojusi un vainojama sastrēgumu veidošanās. Viņš norādīja, ka Jūrmalas domei būtu jāpadomā par sastrēgumu mazināšanu, jo garās rindas veidojas "ne visai progresīvas maksas ņemšanas" dēļ.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!