Foto: AFP/Scanpix

2009. gadam tuvojoties noslēgumam, apkopoti arī vispopulārākie gada video, kas ievietoti lielākajā interneta videofailu vietnē YouTube. Kā jau paredzams, pirmajā vietā ierindojies šī gada lielākās interneta sensācijas – skotu mājsaimnieces Sjūzenas Boilas (attēlā) – 11. aprīļa uzstāšanās britu talantu šovā Britain's Got Talent.

Viņas izpildīto dziesmu I Dreamed a Dream no mūzikla Les Miserables līdz šim noskatījušies 120 miljoni cilvēku (ieskaitot dublējošos videomateriālus), kas ir ne tikai gada, bet arī visu laiku skatītākais izklaides video internetā. Šobrīd Boilas debijas albums ir gan ASV, gan Lielbritānijas pārdotāko albumu augšgalā, bet par šo straujo slavu viņai jāpateicas tieši popularitātei internetā.

Otrajā vietā populārāko video sarakstā iekļuvusi filmiņa "Deivids pēc zobārsta". Šo video ar septiņus gadus veco puisēnu Deividu jau noskatījušies vairāk nekā 37 miljonu YouTube lietotāju.

Šo filmiņu Deivida tēvs uzņēmis uzreiz pēc tam, kad viņa dēls iznācis no zobārsta kabineta, kurā zēnam izrauts zobs. Video popularitāti nodrošinājusi zēna uzvedība anestētisko zāļu iedarbībā, kad viņš interesējas par to, vai viss notiekošais vispār ir reāls. Deividam tagad uzradušies neskaitāmi sekotāji, kuri zēna uzvedību gan parodē, gan viņa izteiktās frāzes drukā uz t-krekliem.

Trešajā vietā iekļuvusi filmiņa ar nosaukumu "Dejas Džilas un kelvina kāzās", ko šobrīd noskatījusies 34 miljoni interesentu. Šī klipa varoņi ir cilvēki, kas, dejodami Krisa Brauna dziesmas Forever pavadībā, ierodas baznīcā uz savu draugu kāzām, līdz viņiem pievienojas arī līgava un līgavainis.

Populārākā YouTube hītu ceturtajā vietā ierindojies pusaudžu vampīru sāgas Krēsla otrās daļas Jauns mēness oficiālais treileris (31 miljons skatījumu), bet piektajā - Evian dzeramā ūdens reklāmas klips, kurā mazuļi atraktīvi braukā ar skrituļslidām (27 miljoni).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!