Īsziņas - komunikācijas karalis
1995. gadā tika ieviesta T9 ātrrakstīšanas tehnoloģija, kas būtiski atviegloja īsziņu rakstīšanu telefonā.
Sākotnēji īsziņas bija bezmaksas, taču drīz vien operatori saprata, kāds milzu peļņas potenciāls slēpjas šajos 160 simbolos. Tomēr, attīstoties citām tehnoloģijām un servisiem, īsziņas sāk sarukt. Lielākie īsziņu ienaidnieki ir "Apple iMessages", "Blackberry Messaging", "WhatsApp" kā arī "Twitter", "Facebook" un citi online rīki. Visi šie rīki ļauj sūtīt "īsziņas" bez maksas, kas, protams, nesajūsmina operatorus. Skarbā realitāte ir tāda, ka datu pārraides cenas augs.
Pagaidām gan SMS ir komunikāciju karalis:
to lieto vairāk kā 5,9 miljardi cilvēku; saņemto īsziņu parasti izlasa 5 sekunžu laikā;
tikai 3% īsziņu paliek neizlasītas (salīdzinājumā 80% epastu netiek atvērti);
globāli īsziņu ienākumi operatoriem sastāda pusi no visas peļņas;
41% sūta īsziņas sēžot pie stūres;
67% sūta īsziņas sēžot uz poda;
ASV pusaudži sūta vairāk kā 100 īsziņas dienā;
2011. gadā Somijā, Honkongā un Nīderlandē pirmoreiz bija novērojams īsziņu daudzuma kritums.
Dati no Ķīnas - līderis 'Android'
Pieejami arī dati par Eiropas piecinieku - Lielbritānija, Itālija, Francija, Vācija, Spānija: "Android" 63%, iOS 21%, RIM 5%, "Windows" 5%.
'Huawei' dati Baltijā
iOS atkal pirmajā vietā
Iepriekš iOS "Android" pārspēja pēc iPhone 4S iznākšanas. Tāpat noskaidrots, ka 92% iPhone īpašnieki arī nākamo viedtālruni izvēlēsies no "Apple" klāsta.