Foto: LETA
Otrdien, 6. decembrī, Rīgas lidostas autobusu pieturā biļešu automātā pērkot biļeti, naudu aparāts pieņēma, taču izdotās biļetes iesprūda un nebija sasniedzamas, stāsta Tatjana. Kopumā viņa bojātā automāta dēļ pazaudējusi 10 eiro.

"6. decembrī ar lidmašīnu atgriezos no Anglijas, kur strādāju. Nekavējoties devos uz autobusa pieturu. Uz biļešu automāta izlasīju instrukciju, ievietoju savu norēķinu karti, ievadīju pinkodu, bet nekas nenotika. Automāts tikai vāji nostenēja un parādījās uzraksts, lai naudu izņemu," stāsta Tatjana.

Sieviete nosprieda, ka automātā sabojājusies kāda funkcija, tāpēc mēģināja biļeti nopirkt ar skaidru naudu. Notika tas pats, viņa saņēma atlikumu, bet biļete neparādījās. Kad Tatjana pieliecās pie automāta, ieraudzīja, ka viņas pirktās biļetes vienkārši iesprūdušas, taču nav sasniedzamas.

Tatjana nekavējoties mēģināja sazvanīt "Rīgas satiksmi" pa tālruni, kas norādīts uz biļešu automāta, kā arī uzņēmuma mājaslapā, taču viņai atbildēts, ka numurs neeksistē. Tatjanai biļetes dabūt ārā no automāta palīdzēt mēģināja arī 22. autobusa šoferis, tomēr tas neizdevās. Savukārt uzrunātā policiste nav uzklausījusi sievietes ierosinājumu uz biļešu automāta uzlikt zīmīti, ka tas nedarbojas, kā arī nevarēja sievietei ieteikt, ko darīt, lai naudu atgūtu.

"Jautājumu, kur man vērsties, es policistei uzdevu vairākas reizes, bet viņam atbildēja, ka viņai esot jāiet, un aizgāja," pārsteigta un vīlusies ir Tatjana.

Beigās Tatjanai nācās samaksāt vēl divus eiro par autobusa biļeti šoferim, kopumā vienam braucienam iztērējot ap 12 eiro.

"Ziniet, man ir žēl naudas, neviens man nepalīdzēja to atgūt. Šis ir spilgts piemērs tam, ka neviens no mums nav apdrošināts pret nevajadzīgiem tēriņiem," pauž Tatjana, kurai notikušais sabojāja noskaņojumu visai dienai un vēl ilgi paliks atmiņā.

"Rīgas satiksmē" portālam "Delfi" skaidro, ka gadījumos, ja biļešu automāts neizdod naudu vai biļetes, pasažierim jāvēršas klientu apkalpošanas centrā un jāraksta iesniegums. Iesniegumam jāpievieno bankas izdruka, kas apliecina biļešu iegādi. Tāpat iesniegumā jānorāda savs konta numurs, lai naudu varētu atdot atpakaļ, informē uzņēmuma pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane.

"Uz biļešu automāta ir norādīts "Rīgas satiksmes" bezmaksas tālruņa numurs, uz kuru mēnesī piezvana vairāki desmiti tūkstoši klientu, tāpēc nav pamata teikt, ka numurs neeksistē," par Tatjanas apgalvojumiem saka uzņēmuma pārstāve.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!