Foto: Publicitātes foto
Jau vairākus gadu desmitus populārākās automobiļu virsbūves krāsas ir melnā un sudraba, kamēr aizvadītajā gadā baltā krāsa kā pircēju izvēle savam spēkratam kļuva ļoti populāra. Piemēram, pērn 20 procenti no pārdotajiem jaunajiem auto ASV bija tieši baltā krāsā.

Kompānijas "BMW" apakšnodaļas "BMW Designworks" galvenais dizaineris Sandijs Makgils uzskata, ka baltās krāsas popularitāte arī automobiļu jomā saistāma ar "Apple" baltajiem produktiem.

"Pirms "Apple" [jaunākajiem produktiem] baltā krāsa asociējās ar tādām lietām kā ledusskapis vai flīzes vannasistabā. "Apple" balto krāsu padarīja vērtīgu," intervijā izdevumam "Yahoo Autos" skaidro Makgils.

Tādējādi "Apple" ar saviem populārajiem produktiem – "iPhone" un "iPad" – balto krāsu padarīja kā vienu no pircēju izvēlēm, arī iegādājoties automobili. Līdz tam automobiļu pircēji no baltās krāsas vairījās, jo tai nepieciešama bieža aprūpe, jo uz tās pat mazākie netīrumi ir uzreiz pamanāmi.

Kā jauno modi automobiļu krāsu izvēlē "BMW" dizaineris min zilo, oranžo, brūno un bronzas toni.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!