Foto: DELFI

Otrdienas vakarā, 9. jūnijā, Rīgā tika prezentēts jaunās paaudzes apvidus automobilis "Audi Q7". Uz svinīgo pasākumu Andrejsalas restorānā "Aqua Luna" bija aicināti aptuveni 400 viesu. Baltijas tirgū vēl pirms prezentācijas par jauno "Audi Q7" noslēgti jau 35 pārdošanas līgumi, no kuriem aptuveni puse – Latvijā.

"Audi Q7" ir viens no četru gredzenu zīmola flagmaņiem. "Audi" apvidus automobiļu veiksmes stāsts aizsākās 2006. gadā, kad tirdzniecībā tika laists pirmās paaudzes "Q7". Kopš tā laika uzņēmums ir pārdevis vairāk nekā divus miljonus "Q" saimes modeļu, tostarp vairāk nekā pusmiljonu "Q7" automobiļu.

Otrās paaudzes "Audi Q7" ir veidots jaunajā "QDesign" dizaina valodā. Turklāt tas ir daudz efektīvāks, vieglāks un ietilpīgāks nekā iepriekšējais modelis. Tagad tas sver par 325 kg mazāk un ir viens no vieglākajiem apvidniekiem klasē.

Tā motori patērē par 28% mazāk degvielas. Automobiļa aprīkojumu papildina daudzas jaunas autovadītāja palīgsistēmas un plašs informācijas un izklaides sistēmu klāsts, piemēram, "Audi" virtuālā autovadītāja kabīne.

Bāzes versijā "Audi Q7" aprīkots ar trīslitru turbopūtes dīzeļa motoru, kas attīsta 272 zirgpspēku jaudu. Par divtūkstoš eiro vairāk – 64 500 eiro – pieejama jaunā "Audi Q7" modifikācija ar trīslitru turbopūtes benzīna dzinēju (333 ZS). Vēlāk gaidāmas arī mazāk jaudīgas un attiecīgi arī lētākas "Audi Q7" modifikācijas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!