Rīgas klusajā centrā, kur krustojas Dzirnavu, Strēlnieku un Mednieku iela, savulaik satiksmes organizācijas atvieglošanai ieviesa apļveida kustību. Līdzīga problēmsituācija ir Čiekurkalnā, kur krustojas piecas ielas, bet apļveida kustība vēl nav ieviesta, skaidro LNT raidījums "Zebra".

Čiekurkalna 4. šķērslīnijas krustojumā ar Gaujas, Rusova un jauno Ungura ielu ir izveidojies liels, sarežģīts un nekādi neregulēts krustojums bez nekādiem apzīmējumiem, kurā, mēģinot ievērot satiksmes noteikumus, nevar nemaz tā īsti pareizi izbraukt.

"Jaunizveidotās Ungura ielas dēļ, kura tālāk aizved uz Valsts ieņēmumu dienesta ēku, pirms aptuveni četriem gadiem izveidojās šis dīvainais, sarežģītais un bīstamais krustojums," skaidro Kaspars Spunde, Čiekurkalna attīstības biedrības pārstāvis.

Čiekurkalna iedzīvotāji ar sūdzību par šī krustojuma organizāciju Rīgas domes Satiksmes departamentā vērsās vēl 2014. gadā, bet nekas līdz šim nav mainījies. "Tā atbilde, ko mēs esam saņēmuši vairākkārt, ir, ka šis krustojums nav bīstams, jo te nav noticis gana daudz ceļu satiksmes negadījumu... proti, mēs gaidām līķus, lai sāktu kaut ko risināt!" varasiestāžu reakciju skaidro Spunde.

Pirms pāris nedēļām partizānu mārketinga stilā jau tika parādīts, ka satiksmi šeit sakārtot var un cilvēki saprot ar konusiem izveidoto pagaidu apļveida krustojumu. Kā vienu no pretargumentiem varasiestādes min, ka apļveida krustojumā garā sastāva autobuss nespēs to izbraukt, tomēr atbilstoši skiču projektam izveidotajā "pop-up" apļveida krustojumā, kā liecina aculiecinieku video, garais autobuss esot mierīgi izbraucis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!