Foto: Publicitātes foto

Jaunais ”Mondeo”, atjauninātā ”Fiesta”, unikālais ”EcoSport” un daudzpusīgais ”Tourneo Connect” – ar tik vērienīgu jaunumu klāstu pašlaik notiekošajā Parīzes autoizstādē šogad piedalās kompānija ”Ford”. Autoražotājs nolēmis līdz 2017. gadam pilnībā atjaunināt visu pasažieru un vieglā komerctransporta gammu, tādējādi izveidojot vienu no svaigākajiem un modernākajiem automobiļu piedāvājumiem Eiropā.

”Ford” uzskata, ka pasažieru un vieglā komerctransporta tirgus Eiropā, ieskaitot Krieviju, nākamajos piecos gados pieaugs par 20%, sasniedzot 23 miljonus vienību. ”Patlaban mēs atrodamies ”Ford of Europe” visu laiku agresīvākās modeļu ekspansijas agrīnajā fāzē,” skaidro ”Ford of Europe” vadītājs un direktoru padomes priekšsēdētājs Stīvens Odels.

Pilnīgi jaunais ”Mondeo”

Jaunais ”Mondeo” kļuvis par pirmo modeli uz ”Ford” jaunās globālās CD segmenta platformas. Automobilis tiks piedāvāts ar trīs veidu virsbūvēm – piecdurvju hečbeks, universālis un sedans. ”Ford” šim modelim izveidojis ”aktīvo parkošanās asistentu”, kas automātiski novieto automašīnu stāvvietā kā paralēlā, tā perpendikulārā virzienā. Pirmo reizi Eiropas modelī ”Ford” ieviesis piepūšamās drošības jostas aizmugurē, atbīdāmu panorāmas jumtu, adaptīvos LED starmešus, elektriski regulējamu stūres kolonnu un ”SYNC” multimediju sistēmu ar ”MyFord” saskarni.

Jaunais ”Mondeo” Eiropā tiks pārdots ar viena litra ”EcoBoost” benzīna dzinēju, 1,6-litru ”ECOnetic” dīzeļdzinēju un savā klasē pirmo hibrīdzinēju, kas iebūvēts sedanā.

Atjauninātā ”Fiesta”

Jaunais ”Fiesta” modelis nonāks tirdzniecībā ar izvēli no septiņiem dzinējiem, kas nodrošina mazāk nekā 100 g/km CO2 izmešus, bet degvielas patēriņu – 4,3 l/100 km vai zemāku. Līdztekus viena litra ”EcoBoost” dzinējam ”Fiesta” modelī debitē trīs cilindru, viena litra atmosfēriskais benzīna dzinējs, kas attīsta 65 vai 80 zirgspēkus atkarībā no versijas. ”ECOnetic” tehnoloģija ļāvusi panākt zemu degvielas patēriņu – 3,3 l/100 km. Turklāt pirmo reizi ”Ford Fiesta” būs iespējams iegādāties ar sešpakāpju ”PowerShift” transmisiju.

”EcoSport” ierauga Eiropu

Mazās klases apvidus automobilis ”Ford EcoSport” radīts uz B segmenta platformas un sasniegs Eiropas patērētājus pēc pusotra gada. Tā galvenais spēka agregāts būs viena litra ”EcoBoost” dzinējs. ”EcoSport” ir pirmais globālais ”Ford” modelis, kurš pilnībā izstrādāts Dienvidamerikā. Kopš 2003. gada, kad šis modelis radīja jaunu segmentu, reģionā pārdoti jau 700 tūkstoši šā modeļa automašīnu.

Jaunais ”Tourneo Connect”

Jaunais ”Tourneo Connect” piedāvā atraktīvu un pieejamu alternatīvu tradicionālajiem lielu ģimeņu vai personu grupu pārvietošanās līdzekļiem, piemēram, miniveniem. ”Tourneo Connect” pieejams ar viena litra ”EcoBoost” dzinēju, ”Active City Stop” sistēmu un ”Ford SYNC”.

Jaunizveidotā modeļu sērija piedāvā automobiļus ar piecām vai septiņām sēdvietām, vispusīgas sēdekļu transformācijas iespējas, kā arī ekonomiskāko dzinēju izvēli. ”Tourneo Connect” nonāks pie pircējiem nākamā gada otrajā pusē.

Sacīkšu automašīna ar godalgotu dzinēju

Parīzes autoizstādē ”Ford” demonstrē jaunu ”Formula Ford” sacīkšu automašīnu, kas pirmo reizi aprīkota ar viena litra ”EcoBoost” dzinēju, turklāt pielāgota braukšanai pa koplietošanas ceļiem. Bolīds spējis sasniegt ātrumu 255,5 km/h, līdz 100 km/h paātrinoties mazāk nekā četrās sekundēs. Tas uzrādījis 11. ātrāko apļa laiku Nordšleifes ātrumaplī Nirburgringā, pārspējot vairākus superauto. Vienlaikus ”Formula Ford” izrādījās sensacionāli ekonomiska – tikai 2,4 l/100 km, braucot ar ātrumu 56 km/h, un 5l/100 km, braucot 120 km/h.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!