"BMW M5" 4,4 litru V8 biturbo motora jauda no standarta 600 zirgspēkiem palielināta līdz 625 ZS. Savukārt maksimālais griezes moments tam joprojām ir 750 ņūtonmetru apmērā, tomēr "Competition" versijā ir pieejams plašākā dzinēja apgriezienu diapazonā – no 1800 līdz 5800 apgr./min. Tāpat spēkratam uzstādīta vēl sportiskāka skanējuma izplūdes sistēma.

No vietas līdz 100 km/h "BMW M5 Competition" paātrinās 3,3 sekundēs, bet līdz 200 km/h – 10,8 sekundēs. Tas ir attiecīgi par 0,1 un 0,3 sekundēm ātrāk nekā standarta "BMW M5". Maksimālais braukšanas ātrums elektroniski ierobežots pie 250 km/h atzīmes, tomēr papildu aprīkojumā pieejamā pakotnē "M Driver's Package" tam ļauj paātrināties līdz pat 305 km/h.

"Competition" modifikācijas "BMW M5" balstiekārtā ir vēl stingrāki šķērsstabilizatori. Amortizatori un atsperes ir par 10 procentiem stingrākas, savukārt klīrenss pazemināts par septiņiem milimetriem. Jau standartā "Competition" versija ir aprīkota ar 20 collu riteņiem. Vēl ir izmainīts astoņpakāpju automātiskās pārnesumkārbas un pilnpiedziņas sistēmas darbības algoritms.

Tirdzniecībā "BMW M5 Competition" nonāks jūlijā un maksās vairāk nekā 100 tūkstošus eiro.