"Audi Q8 Concept" gabarītos ir lielāks pat par jauno "Q7". Piecus metrus garajam spēkratam ir trīs metru riteņu garenbāze, bet bagāžas nodalījuma tilpums – 630 litru.

Četrvietīgais interjers ieturēts "Audi" jaunāko modeļu stilā, tomēr atšķiras ar citādu digitālā mērinstrumentu paneļa konfigurāciju ("Audi virtual cocpit"), skārienjutīgo ekrānu klimata kontroles vadībai, kā arī skārienjutīgu multimediju sistēmas ekrānu. Salons pāršūts ādas un auduma kombinācijā.

Detroitā prezentētais prototips aprīkots ar hibrīda spēka agregātu, kas apvieno 333 zirgspēku jaudīgu V6 benzīna turbomotoru, astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu, 17,9 kWh akumulatoru komplektu un 136 ZS jaudīgu elektromotoru. Kopumā hibrīda sistēma attīsta maksimums 700 ņūtonmetru griezes momentu un nodrošina paātrinājumu no vietas līdz 100 km/h 5,4 sekundēs. Maksimālais braukšanas ātrums elektriski ierobežots pie 250 km/h atzīmes.

"Audi" apgalvo, ka "Q8 Concept" vidējais degvielas patēriņš esot 2,3 litru benzīna uz 100 km. Tikai ar elektroenerģiju tas spējīgs nobraukt līdz 60 km distanci, kamēr ar pilnu degvielas tvertni – līdz 1000 km. Akumulatora uzlādei būs nepieciešamas divarpus stundas laika.

Gaidāms, ka sērijveida ražošanā "Audi Q8" nonāks 2018. gadā.